Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κονόμη, Ειρήνη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2099
_version_ 1780525036985122816
abstract Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται εκθετικά, έχει παρατηρηθεί ότι οι ιστοσελίδες αυτές δημιουργούν τάσεις, πρότυπα και κατευθύνουν τη κοινή γνώμη. Το πρώτο κομμάτι της εργασίας αφορά τις βασικές έννοιες και αρχές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη συνέχεια ακολουθεί ανάλυση της έννοιας του marketing και του online marketing. Έπειτα αναλύονται οι έννοιες, social media και social media marketing και τέλος, ακολουθεί η έρευνα. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε ήταν ποσοτική και τα αποτελέσματα που διεξήχθησαν είναι αρκετά σημαντικά. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από 110 συμμετέχοντες και το συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως τα social media επηρεάζουν τους χρήστες ως προς τις καταναλωτικές του προτιμήσεις.
abstracttranslated The above topic refers to the extraordinary power of social media on customer behavior through marketing’s tools. It’s been noticed that social media’s users have been immensely increased over the last years. Those websites seem to influence the most in general trends and common sense issues. The first part in this paper refers to the general sector of e-commerce. The next part refers to terms such as marketing & e-marketing and leads to the analysis of them both. In the fourth chapter is being in depth discussion of social media and social media marketing. Finally, there was a quantitative research which leaded to some very remarkable results. The questionnaire was answered by 110 participants and the result showed that social media do influence user’s customer behavior.
advisor
author Κονόμη, Ειρήνη
author_facet Κονόμη, Ειρήνη
author_sort Κονόμη, Ειρήνη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2099
institution University of West Attica Campus II
keyword Συμπεριφορά καταναλωτή
Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Διαφήμιση
Καταναλωτισμός
Κοινωνικά δίκτυα
Social media
language Greek
physical 81 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-20992018-12-14T10:41:01Z Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά Κονόμη, Ειρήνη Χαλικιάς, Μιλτιάδης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Συμπεριφορά καταναλωτή Μέσα μαζικής ενημέρωσης Διαφήμιση Καταναλωτισμός Κοινωνικά δίκτυα Social media Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται εκθετικά, έχει παρατηρηθεί ότι οι ιστοσελίδες αυτές δημιουργούν τάσεις, πρότυπα και κατευθύνουν τη κοινή γνώμη. Το πρώτο κομμάτι της εργασίας αφορά τις βασικές έννοιες και αρχές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη συνέχεια ακολουθεί ανάλυση της έννοιας του marketing και του online marketing. Έπειτα αναλύονται οι έννοιες, social media και social media marketing και τέλος, ακολουθεί η έρευνα. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε ήταν ποσοτική και τα αποτελέσματα που διεξήχθησαν είναι αρκετά σημαντικά. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από 110 συμμετέχοντες και το συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως τα social media επηρεάζουν τους χρήστες ως προς τις καταναλωτικές του προτιμήσεις. The above topic refers to the extraordinary power of social media on customer behavior through marketing’s tools. It’s been noticed that social media’s users have been immensely increased over the last years. Those websites seem to influence the most in general trends and common sense issues. The first part in this paper refers to the general sector of e-commerce. The next part refers to terms such as marketing & e-marketing and leads to the analysis of them both. In the fourth chapter is being in depth discussion of social media and social media marketing. Finally, there was a quantitative research which leaded to some very remarkable results. The questionnaire was answered by 110 participants and the result showed that social media do influence user’s customer behavior. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2099 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 81 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2099/9/de_201400206.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Κονόμη, Ειρήνη
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
title Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
title_full Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
title_fullStr Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
title_full_unstemmed Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
title_short Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
title_sort επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2099