Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Κονόμη, Ε. (2014). Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά. ΤΕΙ Πειραιά.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Κονόμη, Ειρήνη. Επιρροή του Online Marketing και των Social Media στη καταναλωτική συμπεριφορά. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Κονόμη, Ειρήνη. Επιρροή του Online Marketing και των Social Media στη καταναλωτική συμπεριφορά. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.