Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ανύσης, Ιωάννης
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2098
_version_ 1780524117680717824
abstract Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση γενικά κυρίως όμως στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Εκτενής αναφορά γίνεται και στο διαδίκτυο φέρνοντας έτσι εις γνώση υπηρεσίες, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που πιθανότατα να μην είναι γνωστά στο ευρύ κοινό. Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην προώθηση της επιχείρησης μέσω διαδικτύου. Στις στρατηγικές και στον τρόπο οργάνωσης των διαφημιστικών προγραμμάτων της επιχείρησης. Η ανάπτυξη και η πλήρη εξάπλωση του διαδικτύου καθιστούν το ψηφιακό μάρκετινγκ πόλο έλξης για όλο ένα και περισσότερες επιχειρήσεις καθώς θέτει υπό αμφισβήτηση παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ ενώ παράλληλα αλλάζει και την φυσιογνωμία του καταναλωτή. Δίνεται η δυνατότητα μέσα από αυτή την εργασία να κατανοήσουμε ότι ο καταναλωτής αλληλεπιδρά πλέων με μια μάρκα, καθώς λόγω της αμεσότητας και της μόνιμης πρόσβασης σε προϊόντα και υπηρεσίες αυτό είναι πιο εφικτό.
abstracttranslated The imminent work aims at as it informs and it demonstrates ways with which an enterprise is able it is promoted via the internet. In the first part of this study becomes an extensive analysis in the publicity generally mainly however in the publicity in the internet. Extensive report becomes also in the internet bringing thus to knowledge services, advantages and disadvantages that very probably to be known in the wide public. The second part is focused in the promotion of enterprise via internet. In the strategies and in the way of organising advertising programs of enterprise. The growth and complete spread of internet render the digital marketing pole of attraction for all one and more enterprises as well as places under contestation traditional strategies marketing while at the same time it changes also the physiognomy of consumer. Is given the possibility through this work of comprehending that the consumer interaction sailing with a brand, because of the directness and the permanent access in products and services this is more feasible.
advisor
author Ανύσης, Ιωάννης
author_facet Ανύσης, Ιωάννης
author_sort Ανύσης, Ιωάννης
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2098
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαφήμιση και διαδίκτυο
language Greek
physical 77 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-20982018-12-14T10:44:03Z Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο World Wide Web Marketing & Promotion Ανύσης, Ιωάννης Κυτάγιας, Χρήστος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση Διαφήμιση Κοινωνικά δίκτυα Ηλεκτρονικό εμπόριο Διαφήμιση και διαδίκτυο Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση γενικά κυρίως όμως στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Εκτενής αναφορά γίνεται και στο διαδίκτυο φέρνοντας έτσι εις γνώση υπηρεσίες, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που πιθανότατα να μην είναι γνωστά στο ευρύ κοινό. Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην προώθηση της επιχείρησης μέσω διαδικτύου. Στις στρατηγικές και στον τρόπο οργάνωσης των διαφημιστικών προγραμμάτων της επιχείρησης. Η ανάπτυξη και η πλήρη εξάπλωση του διαδικτύου καθιστούν το ψηφιακό μάρκετινγκ πόλο έλξης για όλο ένα και περισσότερες επιχειρήσεις καθώς θέτει υπό αμφισβήτηση παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ ενώ παράλληλα αλλάζει και την φυσιογνωμία του καταναλωτή. Δίνεται η δυνατότητα μέσα από αυτή την εργασία να κατανοήσουμε ότι ο καταναλωτής αλληλεπιδρά πλέων με μια μάρκα, καθώς λόγω της αμεσότητας και της μόνιμης πρόσβασης σε προϊόντα και υπηρεσίες αυτό είναι πιο εφικτό. The imminent work aims at as it informs and it demonstrates ways with which an enterprise is able it is promoted via the internet. In the first part of this study becomes an extensive analysis in the publicity generally mainly however in the publicity in the internet. Extensive report becomes also in the internet bringing thus to knowledge services, advantages and disadvantages that very probably to be known in the wide public. The second part is focused in the promotion of enterprise via internet. In the strategies and in the way of organising advertising programs of enterprise. The growth and complete spread of internet render the digital marketing pole of attraction for all one and more enterprises as well as places under contestation traditional strategies marketing while at the same time it changes also the physiognomy of consumer. Is given the possibility through this work of comprehending that the consumer interaction sailing with a brand, because of the directness and the permanent access in products and services this is more feasible. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2098 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 77 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2098/14/de_201400205.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2098/16/de_201400205_a.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
Ανύσης, Ιωάννης
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
title Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
title_full Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
title_fullStr Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
title_full_unstemmed Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
title_short Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
title_sort η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
title_translated World Wide Web Marketing & Promotion
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2098