Συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ΟΛΠ A.E. και ΟΛΘ A.E. στο Χ.Α.Α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αραβαντινού, Αγγελική
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2097
_version_ 1780524117462614016
abstract Η ναυτιλία ως μέσο εμπορίου αποτελούσε από τα παλιά χρόνια βασικό μοχλό της οικονομίας της χώρας μας. Με την πάροδο των αιώνων η ναυτιλία εξελίχθηκε και τα λιμάνια της χώρας εκσυγχρονίστηκαν περιλαμβάνοντας όχι μόνο σταθμούς για εμπορευματοκιβώτια αλλά και επιβατηγούς και σταθμούς αυτοκινήτων. Τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης έγιναν πολλές φορές πόλος έλξης ξένων κατακτητών αλλά ακόμα και σήμερα τραβούν το ενδιαφέρον των ξένων επενδυτών το μεν πρώτο όντας ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης και διαθέτοντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες και το δεύτερο δεσπόζοντας στον μυχό του Θερμαϊκού κόλπου και όντας διάβαση για την Μαύρη Θάλασσα. Δυστυχώς η οικονομική κρίση, τα λιγοστά κονδύλια και η κακή διαχείριση των οργανισμών αυτών οδήγησαν στην σταδιακή παρακμή τους και επέτρεψαν σε ξένους επενδυτές να μεταφέρουν μέρος των κεφαλαίων τους διεκδικώντας κομμάτι από την μερίδα του λέοντος. Πολλές έρευνες και πολλές μελέτες από Έλληνες αλλά και ξένους οικονομικούς αναλυτές έχουν γίνει για τα δύο αυτά λιμάνια. Στην παρούσα έρευνα επιχειρούμε να μελετήσουμε την οικονομική πορεία των δύο αυτών οργανισμών σε διάστημα τριών οικονομικών ετών. Επιπλέον, βασιζόμενοι σε βασικά μοντέλα πρόβλεψης της πτώχευσης μελετάμε μια ενδεχόμενη πτώχευση.
abstracttranslated The shipping, as means of trade, constituted from the past years a basic lever of economic growth for our country. Within the centuries the shipping has been developed and the harbors of country were modernized including not only stations for containers but also for ships and stations for cars. The two biggest harbors of country, Piraeus and Thessalonica, became many times a center of attraction for foreigner conquerors. Moreover the interest of foreigner investors is still large for these two harbors, Piraeus as it is one of the biggest harbors of Europe having the most modern technology and Thessalonica for being located in the mycho of the gulf of Thermaiko and for being a passage to the Black Sea. Unfortunately the economic crisis, the small amount of funds and the mismanagement of these organizations led to their gradual decline. Another disadvantage was the investment by foreign capitals which “captured” the biggest part from the portion of lion. A lot of researches and a lot of studies by both Greeks and foreigner economic analysts have become for these two harbors. In this research we attempt to study the economic route of these two organizations within the last three economic years (2010- 2012). Finally, based on basic models for forecasting the bankruptcy we make an effort to perceive a future one.
advisor
author Αραβαντινού, Αγγελική
author_facet Αραβαντινού, Αγγελική
author_sort Αραβαντινού, Αγγελική
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2097
institution University of West Attica Campus II
keyword Ναυτιλιακές εταιρείες
Ναυτιλιακή βιομηχανία
Χρηματοοικονομικοί δείκτες
Χρηματιστήριο
language Greek
physical 65 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-20972018-12-14T10:43:38Z Συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ΟΛΠ A.E. και ΟΛΘ A.E. στο Χ.Α.Α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης Αραβαντινού, Αγγελική Γαρουφάλης, Κωνσταντίνος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομική Ναυτιλιακές εταιρείες Ναυτιλιακή βιομηχανία Χρηματοοικονομικοί δείκτες Χρηματιστήριο Η ναυτιλία ως μέσο εμπορίου αποτελούσε από τα παλιά χρόνια βασικό μοχλό της οικονομίας της χώρας μας. Με την πάροδο των αιώνων η ναυτιλία εξελίχθηκε και τα λιμάνια της χώρας εκσυγχρονίστηκαν περιλαμβάνοντας όχι μόνο σταθμούς για εμπορευματοκιβώτια αλλά και επιβατηγούς και σταθμούς αυτοκινήτων. Τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης έγιναν πολλές φορές πόλος έλξης ξένων κατακτητών αλλά ακόμα και σήμερα τραβούν το ενδιαφέρον των ξένων επενδυτών το μεν πρώτο όντας ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης και διαθέτοντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες και το δεύτερο δεσπόζοντας στον μυχό του Θερμαϊκού κόλπου και όντας διάβαση για την Μαύρη Θάλασσα. Δυστυχώς η οικονομική κρίση, τα λιγοστά κονδύλια και η κακή διαχείριση των οργανισμών αυτών οδήγησαν στην σταδιακή παρακμή τους και επέτρεψαν σε ξένους επενδυτές να μεταφέρουν μέρος των κεφαλαίων τους διεκδικώντας κομμάτι από την μερίδα του λέοντος. Πολλές έρευνες και πολλές μελέτες από Έλληνες αλλά και ξένους οικονομικούς αναλυτές έχουν γίνει για τα δύο αυτά λιμάνια. Στην παρούσα έρευνα επιχειρούμε να μελετήσουμε την οικονομική πορεία των δύο αυτών οργανισμών σε διάστημα τριών οικονομικών ετών. Επιπλέον, βασιζόμενοι σε βασικά μοντέλα πρόβλεψης της πτώχευσης μελετάμε μια ενδεχόμενη πτώχευση. The shipping, as means of trade, constituted from the past years a basic lever of economic growth for our country. Within the centuries the shipping has been developed and the harbors of country were modernized including not only stations for containers but also for ships and stations for cars. The two biggest harbors of country, Piraeus and Thessalonica, became many times a center of attraction for foreigner conquerors. Moreover the interest of foreigner investors is still large for these two harbors, Piraeus as it is one of the biggest harbors of Europe having the most modern technology and Thessalonica for being located in the mycho of the gulf of Thermaiko and for being a passage to the Black Sea. Unfortunately the economic crisis, the small amount of funds and the mismanagement of these organizations led to their gradual decline. Another disadvantage was the investment by foreign capitals which “captured” the biggest part from the portion of lion. A lot of researches and a lot of studies by both Greeks and foreigner economic analysts have become for these two harbors. In this research we attempt to study the economic route of these two organizations within the last three economic years (2010- 2012). Finally, based on basic models for forecasting the bankruptcy we make an effort to perceive a future one. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2097 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 65 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2097/14/de_201400204.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2097/16/de_201400204_a.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομική
Αραβαντινού, Αγγελική
Συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ΟΛΠ A.E. και ΟΛΘ A.E. στο Χ.Α.Α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης
title Συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ΟΛΠ A.E. και ΟΛΘ A.E. στο Χ.Α.Α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης
title_full Συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ΟΛΠ A.E. και ΟΛΘ A.E. στο Χ.Α.Α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης
title_fullStr Συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ΟΛΠ A.E. και ΟΛΘ A.E. στο Χ.Α.Α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης
title_full_unstemmed Συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ΟΛΠ A.E. και ΟΛΘ A.E. στο Χ.Α.Α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης
title_short Συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ΟΛΠ A.E. και ΟΛΘ A.E. στο Χ.Α.Α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης
title_sort συγκριτική ανάλυση των εισηγμένων ολπ a.e. και ολθ a.e. στο χ.α.α. και μελέτη πρόβλεψης πτώχευσης
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομική
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2097