ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Τζιβάκου, Ανδριάνα, Σαμπούρ, Στέλλα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2094
_version_ 1780524117007532032
abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η οργάνωση και η διοίκηση της εταιρίας «ΑΒ Βασιλόπουλος». Ξεκινώντας με την Ιστορική Αναδρομή η εταιρία δραστηριοποιείται από το 1939 έως και σήμερα, ούσα από τις μεγαλύτερες αλυσίδες της χώρας. Το Ανθρώπινο Δυναμικό θεωρείται σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της. Παράλληλα η εξασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων επιδιώκεται καθημερινά από την εταιρία. Η ανάπτυξη του δικτύου της καθώς και το σύγχρονο κέντρο διανομής ενισχύουν την παρουσία της στον εμπορικό χώρο. Τέλος η ΑΒ δείχνει ζήλο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στις 3 θεματικές κατηγορίες «Άνθρωπος- Προϊόντα- Περιβάλλον». Η δημιουργία ερωτηματολογίου μας βοήθησε στη διεξαγωγή αποτελεσμάτων σχετικά με την μέτρηση ικανοποίησης των πελατών της ΑΒ. Σκοπός του ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο οι καταναλωτές είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες της εταιρίας. Η έρευνα του θεωρητικού μέρους της εργασίας βασίζεται σε διαδικτυακές πηγές αλλά και σε επικοινωνία με τον Κύριο Συμεωνίδη Ηλία( Business Intelligence & Strategy Manager ).Στη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος και το εργαλείο μέτρησης που επιλέχθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο.
abstracttranslated This assignment was drawn up with a view to examining both the organization and the administration of AB Basilopoulos company. Starting with a historical retrospection, the company has been active since 1939 being one of the greatest chains in the country. The human resources are regarded as an instrumental factor which contributes to the achievement of the company’s strategic goals. At the same time the highest quality of the products is of utmost importance to the company and it is sought after the company on a daily basis. The development of its network as well as its modern distribution center further enhance and reinforce its presence in the world of trade. Last but not least, the AB Basilopoulos is keen on interested in corporate social responsibility in the 3 theme categories “Human-Products-Environment”. The creation of a questionnaire has helped as to draw importance conclusions in whatever concerns the measurement customers’ satisfaction. The goal of the questionnaire was to find out the degree to which the consumers are satisfied with the services offered by the company. The research of the theoretic part of the assignment relies on both website sources and the communication with Mr. Simeonidis Ilias (Business Intelligence & Strategy Manager) while conducting the research the quantitative method was used and the measurement tool chosen was the questionnaire.
advisor
author Τζιβάκου, Ανδριάνα
Σαμπούρ, Στέλλα
author_facet Τζιβάκου, Ανδριάνα
Σαμπούρ, Στέλλα
author_sort Τζιβάκου, Ανδριάνα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2094
institution University of West Attica Campus II
keyword ΑΒ Βασιλόπουλος Α.Ε.
Ελληνικά supermarkets
Ικανοποίηση πελατών
language Greek
physical 155
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-20942018-12-14T10:44:04Z ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση AB Basilopoulos company presentation Τζιβάκου, Ανδριάνα Σαμπούρ, Στέλλα Κάββουρα, Νίκη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος ΑΒ Βασιλόπουλος Α.Ε. Ελληνικά supermarkets Ικανοποίηση πελατών Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η οργάνωση και η διοίκηση της εταιρίας «ΑΒ Βασιλόπουλος». Ξεκινώντας με την Ιστορική Αναδρομή η εταιρία δραστηριοποιείται από το 1939 έως και σήμερα, ούσα από τις μεγαλύτερες αλυσίδες της χώρας. Το Ανθρώπινο Δυναμικό θεωρείται σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της. Παράλληλα η εξασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων επιδιώκεται καθημερινά από την εταιρία. Η ανάπτυξη του δικτύου της καθώς και το σύγχρονο κέντρο διανομής ενισχύουν την παρουσία της στον εμπορικό χώρο. Τέλος η ΑΒ δείχνει ζήλο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στις 3 θεματικές κατηγορίες «Άνθρωπος- Προϊόντα- Περιβάλλον». Η δημιουργία ερωτηματολογίου μας βοήθησε στη διεξαγωγή αποτελεσμάτων σχετικά με την μέτρηση ικανοποίησης των πελατών της ΑΒ. Σκοπός του ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο οι καταναλωτές είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες της εταιρίας. Η έρευνα του θεωρητικού μέρους της εργασίας βασίζεται σε διαδικτυακές πηγές αλλά και σε επικοινωνία με τον Κύριο Συμεωνίδη Ηλία( Business Intelligence & Strategy Manager ).Στη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος και το εργαλείο μέτρησης που επιλέχθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο. This assignment was drawn up with a view to examining both the organization and the administration of AB Basilopoulos company. Starting with a historical retrospection, the company has been active since 1939 being one of the greatest chains in the country. The human resources are regarded as an instrumental factor which contributes to the achievement of the company’s strategic goals. At the same time the highest quality of the products is of utmost importance to the company and it is sought after the company on a daily basis. The development of its network as well as its modern distribution center further enhance and reinforce its presence in the world of trade. Last but not least, the AB Basilopoulos is keen on interested in corporate social responsibility in the 3 theme categories “Human-Products-Environment”. The creation of a questionnaire has helped as to draw importance conclusions in whatever concerns the measurement customers’ satisfaction. The goal of the questionnaire was to find out the degree to which the consumers are satisfied with the services offered by the company. The research of the theoretic part of the assignment relies on both website sources and the communication with Mr. Simeonidis Ilias (Business Intelligence & Strategy Manager) while conducting the research the quantitative method was used and the measurement tool chosen was the questionnaire. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2094 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 155 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2094/14/de_201400201.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2094/16/de_201400201_a.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
Τζιβάκου, Ανδριάνα
Σαμπούρ, Στέλλα
ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση
title ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση
title_full ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση
title_fullStr ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση
title_full_unstemmed ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση
title_short ΑΒ Βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση
title_sort αβ βασιλόπουλος εταιρική παρουσίαση
title_translated AB Basilopoulos company presentation
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2094