Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γαβαλά, Μαρία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2088
_version_ 1780524116489535488
abstract Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του μάρκετινγκ αποτελούν έναν μοναδικό τρόπο για άμεση κι αποτελεσματική προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Επιπλέον, η υιοθέτηση ηλεκτρονικών πρακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι, στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα, μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή μορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου (social networks, blogs, κ.λπ.), επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Μάρκετινγκ σε ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία ασχολούνται με τον τομέα της ένδυσης και της υπόδυσης. Είναι πάντα πιο αποικοδομητικό να συμβαδίζουμε με την τεχνολογία; Πόσο ασφαλείς και κατατοπιστικές είναι οι “ασφαλείς πληρωμές”; Υπάρχει ανάπτυξη στον εκσυγχρονισμένο πλέον τομέα του ανθρωπίνου δυναμικού της επιχείρησης; Αυτό θα το δούμε στην συνέχεια της εργασίας μας, καθώς και τις βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληρεί ένα κατάστημα ώστε να δημιουργήσει ένα ψηφιακό συνεργάτη. Παρότι μας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, η μετάβαση απο τον παραδοσιακό στον ηλεκτρονικό τρόπο αγορών ενδέχεται να επηρρεάζει και τις παραδόσεις του τόπου μας. Η τεχνολογία της πληροφορίας έχει πλέον κορυφωθεί και στον Ελληνικό κλάδο αγορών, φέρνοντας στο προσκήνιο τα αυτοματοποιημένα συστήματα παραγωγής. Στην πορεία της εργασίας μας θα μελετήσουμε τις επιπτώσεις των παραπάνω συστημάτων σε έναν απο τους πιο παραδοσιακούς τομείς της Ελλάδας, αυτόν της Βυρσοδεψίας, ο οποίος με την πάροδο ετών και τεχνολογίας τείνει να χάνει την διαχρονική του αξία.
abstracttranslated Nowadays, the modern enterprises and organizations are facing a continuous changing and competitive environment. It is commonly accepted that the human need for development, progress and productivity as required by the modern technological development are invited to meet the information technology and communications. The term "Information Technologies and Communications" (ICT) covers a wide range of services, applications, technologies, equipment and software. In short, tools such as telephony and the Internet, distance learning, television, computers, networks and software necessary for the use of these technologies. In this context the strategies that the enterprises adopt and utilize should be every time adjusted to the new conditions created in the market. Marketing strategies and tools constitute a unique way for the companies to efficiently conform to the changing market conditions. Furthermore, the adoption of the e-marketing strategies accelerates and facilitates these processes. Through internet, websites and online shops, companies are able to keep in touch with consumers in a more direct and continuous basis. In this means they have the chance to closely monitor the changes and alterations of consumers’ needs and desires. Particularly, through the technologies offered by the Social Web (social networks, blogs, etc.), businesses and organizations derive easily valuable information about the purchasing behavior of consumers. This thesis aims at exploring ways and methods of implementation of e-Marketing Strategy at online stores that deal with the clothing and footwear. It is always more degrading to keep up with technology? How safe and informative is the "secure payments" method? How does the human resources of a business gets affected by those moderations? We will then analyse through this paper , all the prerequisites and the significant parameters and conditions that must be completed by a store owner or manager in order to create a “digital business partner”. Although it saves us time and money, the transition from traditional to electronic marketing may influence many cultural traditions of our country. Information technology has now peaked also in Greek art markets, bringing forth the automated production systems. In the course of our work we will study the impact of these systems in one of the most traditional crafts of Greece, genuine leather-tannery, which over the years and technology tends to lose its timeless value.
advisor
author Γαβαλά, Μαρία
author_facet Γαβαλά, Μαρία
author_sort Γαβαλά, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2088
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο
E-Commerce
Διαδίκτυο
Κοινωνικά δίκτυα
Ίντερνετ μάρκετινγκ
Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας
E-Marketing
ΤΠΕ
language Greek
physical 113 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-20882018-12-14T10:41:07Z Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση Γαβαλά, Μαρία Γιαννακόπουλος, Διονύσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ηλεκτρονικό εμπόριο E-Commerce Διαδίκτυο Κοινωνικά δίκτυα Ίντερνετ μάρκετινγκ Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας E-Marketing ΤΠΕ Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του μάρκετινγκ αποτελούν έναν μοναδικό τρόπο για άμεση κι αποτελεσματική προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Επιπλέον, η υιοθέτηση ηλεκτρονικών πρακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι, στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα, μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή μορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου (social networks, blogs, κ.λπ.), επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Μάρκετινγκ σε ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία ασχολούνται με τον τομέα της ένδυσης και της υπόδυσης. Είναι πάντα πιο αποικοδομητικό να συμβαδίζουμε με την τεχνολογία; Πόσο ασφαλείς και κατατοπιστικές είναι οι “ασφαλείς πληρωμές”; Υπάρχει ανάπτυξη στον εκσυγχρονισμένο πλέον τομέα του ανθρωπίνου δυναμικού της επιχείρησης; Αυτό θα το δούμε στην συνέχεια της εργασίας μας, καθώς και τις βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληρεί ένα κατάστημα ώστε να δημιουργήσει ένα ψηφιακό συνεργάτη. Παρότι μας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, η μετάβαση απο τον παραδοσιακό στον ηλεκτρονικό τρόπο αγορών ενδέχεται να επηρρεάζει και τις παραδόσεις του τόπου μας. Η τεχνολογία της πληροφορίας έχει πλέον κορυφωθεί και στον Ελληνικό κλάδο αγορών, φέρνοντας στο προσκήνιο τα αυτοματοποιημένα συστήματα παραγωγής. Στην πορεία της εργασίας μας θα μελετήσουμε τις επιπτώσεις των παραπάνω συστημάτων σε έναν απο τους πιο παραδοσιακούς τομείς της Ελλάδας, αυτόν της Βυρσοδεψίας, ο οποίος με την πάροδο ετών και τεχνολογίας τείνει να χάνει την διαχρονική του αξία. Nowadays, the modern enterprises and organizations are facing a continuous changing and competitive environment. It is commonly accepted that the human need for development, progress and productivity as required by the modern technological development are invited to meet the information technology and communications. The term "Information Technologies and Communications" (ICT) covers a wide range of services, applications, technologies, equipment and software. In short, tools such as telephony and the Internet, distance learning, television, computers, networks and software necessary for the use of these technologies. In this context the strategies that the enterprises adopt and utilize should be every time adjusted to the new conditions created in the market. Marketing strategies and tools constitute a unique way for the companies to efficiently conform to the changing market conditions. Furthermore, the adoption of the e-marketing strategies accelerates and facilitates these processes. Through internet, websites and online shops, companies are able to keep in touch with consumers in a more direct and continuous basis. In this means they have the chance to closely monitor the changes and alterations of consumers’ needs and desires. Particularly, through the technologies offered by the Social Web (social networks, blogs, etc.), businesses and organizations derive easily valuable information about the purchasing behavior of consumers. This thesis aims at exploring ways and methods of implementation of e-Marketing Strategy at online stores that deal with the clothing and footwear. It is always more degrading to keep up with technology? How safe and informative is the "secure payments" method? How does the human resources of a business gets affected by those moderations? We will then analyse through this paper , all the prerequisites and the significant parameters and conditions that must be completed by a store owner or manager in order to create a “digital business partner”. Although it saves us time and money, the transition from traditional to electronic marketing may influence many cultural traditions of our country. Information technology has now peaked also in Greek art markets, bringing forth the automated production systems. In the course of our work we will study the impact of these systems in one of the most traditional crafts of Greece, genuine leather-tannery, which over the years and technology tends to lose its timeless value. 2014-05 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2088 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 113 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2088/14/de_201400194.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2088/16/de_201400194_a.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Γαβαλά, Μαρία
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
title Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
title_full Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
title_fullStr Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
title_full_unstemmed Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
title_short Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
title_sort ηλεκτρονικό εμπόριο: η επίδραση των τπε στην ανάπτυξη του e- marketing στην ελλάδα. μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2088