Γαβαλά, Μ. (2014). Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση. ΤΕΙ Πειραιά.
Chicago Style (17th ed.) CitationΓαβαλά, Μαρία. Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του E- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
MLA (8th ed.) CitationΓαβαλά, Μαρία. Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του E- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.