Γαβαλά, Μ. (2014). Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση. ΤΕΙ Πειραιά.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Γαβαλά, Μαρία. Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του E- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Γαβαλά, Μαρία. Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του E- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.