Πατέρα, Μ. Ε. (2014). Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media. ΤΕΙ Πειραιά.
Chicago Style (17th ed.) CitationΠατέρα, Μαρία Ελένη. Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των Social Media. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
MLA (8th ed.) CitationΠατέρα, Μαρία Ελένη. Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των Social Media. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.