Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Βλησσίδη, Έλλη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2032
_version_ 1780524112415817728
abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης και συγκεκριμένα την περίπτωση των αλκοολούχων ποτών με ανάλυση την κατηγορία των κρασιών. Αρχικά αναλύουμε την έννοια της διαφήμισης, τα είδη της και ιδιαίτερα το διαφημιστικό μέσο που είναι η τηλεόραση καθώς και νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τ’ αλκοολούχα ποτά. Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιείται ποιοτική έρευνα η οποία περιλαμβάνει συνεντεύξεις καταναλωτών αφού έχουν παρακολουθήσει συγκεκριμένο βίντεο τηλεοπτικών διαφημίσεων σχετικά με τα κρασιά. Στόχος της έρευνας είναι να καταγράψουμε και ν΄αναλύσουμε τις αντιδράσεις των καταναλωτών και πως δέχονται τα μηνύματα των τηλεοπτικών διαφημίσεων που αφορούν τα κρασιά. Ο σκοπός της μελέτης αυτής είναι ν΄αναλύσουμε τα΄αποτελέσματα και να κλείσουμε την εργασία αυτή με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν.
abstracttranslated The topic of this dissertation is the effectiveness of television commercials and more specifically, in the case of alcoholic beverages, and analyzing the categories of wines. Initially we analyze the concept of advertising, its various types and more particularly the commercial means, which is television, as well as the legislative framework which regards alcoholic beverages. In the second part, follows a qualitative research which includes interview of consumers who have watched a specific video of television commercials about the wines. The aim of the research is to record and analyze the reactions of the consumers and how they perceive the messages in the commercials which have to do with wines. The reason for doing this research is to analyze the results and to close this project with the conclusions which have been reached.
advisor
author Βλησσίδη, Έλλη
author_facet Βλησσίδη, Έλλη
author_sort Βλησσίδη, Έλλη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-2032
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαφήμιση
Τηλεοπτικές διαφημίσεις
Οινοπνευματώδη ποτά
Νομοθεσία
Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας
Αλκοολούχα ποτά
Ελληνικό κρασί
language Greek
physical 68 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-20322018-12-14T10:43:33Z Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών Βλησσίδη, Έλλη Χαλικιάς, Μιλτιάδης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση Διαφήμιση Τηλεοπτικές διαφημίσεις Οινοπνευματώδη ποτά Νομοθεσία Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας Αλκοολούχα ποτά Ελληνικό κρασί Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης και συγκεκριμένα την περίπτωση των αλκοολούχων ποτών με ανάλυση την κατηγορία των κρασιών. Αρχικά αναλύουμε την έννοια της διαφήμισης, τα είδη της και ιδιαίτερα το διαφημιστικό μέσο που είναι η τηλεόραση καθώς και νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τ’ αλκοολούχα ποτά. Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιείται ποιοτική έρευνα η οποία περιλαμβάνει συνεντεύξεις καταναλωτών αφού έχουν παρακολουθήσει συγκεκριμένο βίντεο τηλεοπτικών διαφημίσεων σχετικά με τα κρασιά. Στόχος της έρευνας είναι να καταγράψουμε και ν΄αναλύσουμε τις αντιδράσεις των καταναλωτών και πως δέχονται τα μηνύματα των τηλεοπτικών διαφημίσεων που αφορούν τα κρασιά. Ο σκοπός της μελέτης αυτής είναι ν΄αναλύσουμε τα΄αποτελέσματα και να κλείσουμε την εργασία αυτή με τα συμπεράσματα που θα προκύψουν. The topic of this dissertation is the effectiveness of television commercials and more specifically, in the case of alcoholic beverages, and analyzing the categories of wines. Initially we analyze the concept of advertising, its various types and more particularly the commercial means, which is television, as well as the legislative framework which regards alcoholic beverages. In the second part, follows a qualitative research which includes interview of consumers who have watched a specific video of television commercials about the wines. The aim of the research is to record and analyze the reactions of the consumers and how they perceive the messages in the commercials which have to do with wines. The reason for doing this research is to analyze the results and to close this project with the conclusions which have been reached. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2032 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 68 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/2032/9/de_00167.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
Βλησσίδη, Έλλη
Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών
title Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών
title_full Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών
title_fullStr Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών
title_full_unstemmed Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών
title_short Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών
title_sort αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2032