Βλησσίδη, Έ. (2014). Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών. ΤΕΙ Πειραιά.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Βλησσίδη, Έλλη. Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Βλησσίδη, Έλλη. Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.