Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Καραγεώργος, Αχιλλέας, Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1943
_version_ 1780524383201132544
abstract Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα χρώματος και 4 μικρόφωνα,στη συνέχεια έγινε ανάλυση αυτών.Ακολούθησε μια αναφορά στο SDΚ του Kinect κυρίως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του όπως οι αναλυτικές τεχνολογικές λεπτομέριες των αισθητήρων και στις απαιτήσεις υλικού και λογισμικού.Η παρουσίαση επίσης περιελάμβανε πληροφορίες για το ΙDΕ που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη των εφαρμογών καθώς κι επεξήγηση των εργαλείων του SDK που μας βοήθησαν στο να υλοποιήσουμε τις εφαρμογές μας.Αναφέρθηκαν παραδείγματα χρήσης του αισθητήρα που βρίσκουν εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο κι εικόνες αυτών. Στο τέλος της πτυχιακής εργασίας έγινε ανάλυση των εφαρμογών που αναπτύχθηκαν από εμάς, κι ο σκοπός της κάθε εφαρμογής, μαζί με εικόνες που δείχνουν βήμα προς βήμα την λειτουργία τους.
advisor
author Καραγεώργος, Αχιλλέας
Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης
author_facet Καραγεώργος, Αχιλλέας
Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης
author_sort Καραγεώργος, Αχιλλέας
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1943
institution University of West Attica Campus II
keyword Αισθητήρας κίνησης Kinect
QUIZGAME
BUGSPLAT
Kinect
language Greek
physical 82 σελ.
publishDate 2013
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-19432018-12-14T13:39:33Z Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού Καραγεώργος, Αχιλλέας Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή Αισθητήρας κίνησης Kinect QUIZGAME BUGSPLAT Kinect Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα χρώματος και 4 μικρόφωνα,στη συνέχεια έγινε ανάλυση αυτών.Ακολούθησε μια αναφορά στο SDΚ του Kinect κυρίως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του όπως οι αναλυτικές τεχνολογικές λεπτομέριες των αισθητήρων και στις απαιτήσεις υλικού και λογισμικού.Η παρουσίαση επίσης περιελάμβανε πληροφορίες για το ΙDΕ που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη των εφαρμογών καθώς κι επεξήγηση των εργαλείων του SDK που μας βοήθησαν στο να υλοποιήσουμε τις εφαρμογές μας.Αναφέρθηκαν παραδείγματα χρήσης του αισθητήρα που βρίσκουν εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο κι εικόνες αυτών. Στο τέλος της πτυχιακής εργασίας έγινε ανάλυση των εφαρμογών που αναπτύχθηκαν από εμάς, κι ο σκοπός της κάθε εφαρμογής, μαζί με εικόνες που δείχνουν βήμα προς βήμα την λειτουργία τους. 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1943 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 82 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1943/9/hys_29.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή
Καραγεώργος, Αχιλλέας
Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης
Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
title Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
title_full Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
title_fullStr Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
title_full_unstemmed Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
title_short Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
title_sort η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης kinect της microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1943