Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2013
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1943 |
_version_ | 1780524383201132544 |
---|---|
abstract | Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά
χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα
βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα χρώματος και 4 μικρόφωνα,στη συνέχεια έγινε ανάλυση αυτών.Ακολούθησε μια αναφορά στο SDΚ του Kinect κυρίως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του όπως οι αναλυτικές τεχνολογικές λεπτομέριες των αισθητήρων και στις απαιτήσεις υλικού και λογισμικού.Η παρουσίαση επίσης περιελάμβανε πληροφορίες για το ΙDΕ που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη των εφαρμογών καθώς κι επεξήγηση των εργαλείων του SDK που μας βοήθησαν στο να υλοποιήσουμε τις εφαρμογές μας.Αναφέρθηκαν παραδείγματα χρήσης του αισθητήρα που βρίσκουν εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο κι εικόνες αυτών. Στο τέλος της πτυχιακής εργασίας έγινε ανάλυση των εφαρμογών που αναπτύχθηκαν από εμάς, κι ο σκοπός της κάθε εφαρμογής, μαζί με εικόνες που δείχνουν βήμα προς βήμα την λειτουργία τους. |
advisor | |
author | Καραγεώργος, Αχιλλέας Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης |
author_facet | Καραγεώργος, Αχιλλέας Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης |
author_sort | Καραγεώργος, Αχιλλέας |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-1943 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Αισθητήρας κίνησης Kinect QUIZGAME BUGSPLAT Kinect |
language | Greek |
physical | 82 σελ. |
publishDate | 2013 |
publisher | ΤΕΙ Πειραιά |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-19432018-12-14T13:39:33Z Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού Καραγεώργος, Αχιλλέας Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή Αισθητήρας κίνησης Kinect QUIZGAME BUGSPLAT Kinect Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα χρώματος και 4 μικρόφωνα,στη συνέχεια έγινε ανάλυση αυτών.Ακολούθησε μια αναφορά στο SDΚ του Kinect κυρίως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του όπως οι αναλυτικές τεχνολογικές λεπτομέριες των αισθητήρων και στις απαιτήσεις υλικού και λογισμικού.Η παρουσίαση επίσης περιελάμβανε πληροφορίες για το ΙDΕ που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη των εφαρμογών καθώς κι επεξήγηση των εργαλείων του SDK που μας βοήθησαν στο να υλοποιήσουμε τις εφαρμογές μας.Αναφέρθηκαν παραδείγματα χρήσης του αισθητήρα που βρίσκουν εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο κι εικόνες αυτών. Στο τέλος της πτυχιακής εργασίας έγινε ανάλυση των εφαρμογών που αναπτύχθηκαν από εμάς, κι ο σκοπός της κάθε εφαρμογής, μαζί με εικόνες που δείχνουν βήμα προς βήμα την λειτουργία τους. 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1943 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 82 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1943/9/hys_29.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή Καραγεώργος, Αχιλλέας Τσουτσουλιανούδης, Παναγιώτης Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού |
title | Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού |
title_full | Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού |
title_fullStr | Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού |
title_full_unstemmed | Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού |
title_short | Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού |
title_sort | η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης kinect της microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1943 |