Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μουρούζη, Μάρθα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2012
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1888
_version_ 1780524738650570752
abstract Η παρούσα Πτυχιακή εργασία αναλύει το τμήμα του Housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία. Το τμήμα του housekeeping έχει πρωταρχικό ρόλο στη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, καθώς σχετίζεται με την καθολική εικόνα του, που περιλαμβάνει την καθαριότητα και την αισθητική , τόσο των δωματίων, όσο και των κοινοχρήστων χώρων. Η σημασία του housekeeping στο ξενοδοχείο υποδηλώνει την άνετη διαμονή των πελατών, την καθαριότητα και την υγιεινή, την ιδιωτικότητα, την ασφάλεια και την καλαισθησία. Η γενική προϊσταμένη ορόφων, είναι εκείνη που συντονίζει τη λειτουργία και τις εργασίες που απαιτούνται στο τμήμα. Απαραίτητα κριτήρια επιλογής του προσωπικού είναι η περιποίηση , η προσωπική υγιεινή , η τιμιότητα, η ευγένεια, η διακριτικότητα, η λεπτομέρεια, η φυσική κατάσταση και η συνεργασία. Καθώς υπάρχουν πολλά είδη δωματίων, και καθώς η επίπλωση του καθενός διαφέρει από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο το τμήμα ορόφων πρέπει να γνωρίζει όλα τα προϊόντα εφοδιασμού των δωματίων. Η διαδικασία καθαρισμού των δωματίων, που έχουν αναχωρήσει και αυτών που οι πελάτες παραμένουν, είναι υψίστης σημασίας για το τμήμα καθώς αντανακλούν το επίπεδο καθαριότητας του ξενοδοχείοu. Σπουδαίο ρόλο παίζουν τα προϊόντα καθαρισμού και ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται. Η εποπτεία των δωματίων είναι ακόμη μία σημαντική διεργασία για την άριστη λειτουργία του τμήματος, όπως επίσης ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που εξαρτάται το τμήμα ορόφων , είναι η σωστή λειτουργία της λινοθήκης και των πλυντηρίων, που ασχολούνται με τον ιματισμό και τα λινά. Απαραίτητο δε συστατικό της εύρυθμης λειτουργίας του τμήματος ορόφων, είναι η ομαλή συνεργασία και επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα ενός ξενοδοχείου. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, γίνεται διεξοδική μελέτη πάνω στην εφαρμογή των βασικών λειτουργιών του τμήματος του bousekeeping, περιγράφοντας τις απαραίτητες διεργασίες καθώς και τον τρόπο διοίκησης σε ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της Ελλάδος, συγκεκριμένα το The Romanos resort στην περιοχή της Costa Naνarino, της Μεσσηνίας.
abstracttranslated This thesis describes tbe function of the housekeeping department in Greek hotels. Tbe housekeeping department bas a primary role in running a hotel, as it relates to the universal image, including the cleanliness and aesthetics, both of the rooms and the common areas. The importance of bousekeeping in the hotel denotes the comfortable stay of customers, the cleanliness and the hygiene, the privacy, the safety and the elegance. The Executive Housekeeper is the one who coordinates the operation and the work required in the department. Essential criteria for the selection of staff concem the grooming standards, the personal hygiene, the honesty, the courtesy, the tact and the diplomacy, the eye for detail, the physical fitness and the cooperation. As there are many types of rooms, and as the fumisbing of each varies from one hotel to another, the housekeeping department should be aware of all the feedstocks of the rooms. The process of cleaning the rooms, which have departed and those that the customers are stay in, are at the utmost important, as they reflect the level of cleanliness of the hotel. The cleaning products and equipment used, play an important role. The supervision of the rooms is another important process for the optimal functioning of the departrnent, as well as one of the most important factors that affects the housekeeping department, is the proper function of linen and laundry, which deals with clothing and linens. An essential ingredient for the smooth operation of department includes the regu\ar cooperation and communication within the other departments of a hotel. In the second part of this thesis, a detailed study is analyzed on the implementation of the basic functions of the department of housekeeping, which describes the necessary processes and the type of management at one of the largest hotels in Greece, as The Romanos resort is, which is situated in the area of Costa Navarino of Messinia.
advisor
author Μουρούζη, Μάρθα
author_facet Μουρούζη, Μάρθα
author_sort Μουρούζη, Μάρθα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1888
institution University of West Attica Campus II
keyword Housekeeping
Καθαρισμός δωματίων
Ξενοδοχεία
Ελληνικά ξενοδοχεία
Τουριστικά καταλύματα
Δωμάτια
Σουίτες
Προσωπικό
Καθαρισμός
Λινοθήκη
Πλυντήρια
language Greek
physical 125 σελ.
publishDate 2012
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-18882018-12-14T10:46:50Z Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία Μουρούζη, Μάρθα Κονιόρδος, Μιχαήλ Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία Housekeeping Καθαρισμός δωματίων Ξενοδοχεία Ελληνικά ξενοδοχεία Τουριστικά καταλύματα Δωμάτια Σουίτες Προσωπικό Καθαρισμός Λινοθήκη Πλυντήρια Η παρούσα Πτυχιακή εργασία αναλύει το τμήμα του Housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία. Το τμήμα του housekeeping έχει πρωταρχικό ρόλο στη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, καθώς σχετίζεται με την καθολική εικόνα του, που περιλαμβάνει την καθαριότητα και την αισθητική , τόσο των δωματίων, όσο και των κοινοχρήστων χώρων. Η σημασία του housekeeping στο ξενοδοχείο υποδηλώνει την άνετη διαμονή των πελατών, την καθαριότητα και την υγιεινή, την ιδιωτικότητα, την ασφάλεια και την καλαισθησία. Η γενική προϊσταμένη ορόφων, είναι εκείνη που συντονίζει τη λειτουργία και τις εργασίες που απαιτούνται στο τμήμα. Απαραίτητα κριτήρια επιλογής του προσωπικού είναι η περιποίηση , η προσωπική υγιεινή , η τιμιότητα, η ευγένεια, η διακριτικότητα, η λεπτομέρεια, η φυσική κατάσταση και η συνεργασία. Καθώς υπάρχουν πολλά είδη δωματίων, και καθώς η επίπλωση του καθενός διαφέρει από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο το τμήμα ορόφων πρέπει να γνωρίζει όλα τα προϊόντα εφοδιασμού των δωματίων. Η διαδικασία καθαρισμού των δωματίων, που έχουν αναχωρήσει και αυτών που οι πελάτες παραμένουν, είναι υψίστης σημασίας για το τμήμα καθώς αντανακλούν το επίπεδο καθαριότητας του ξενοδοχείοu. Σπουδαίο ρόλο παίζουν τα προϊόντα καθαρισμού και ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται. Η εποπτεία των δωματίων είναι ακόμη μία σημαντική διεργασία για την άριστη λειτουργία του τμήματος, όπως επίσης ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που εξαρτάται το τμήμα ορόφων , είναι η σωστή λειτουργία της λινοθήκης και των πλυντηρίων, που ασχολούνται με τον ιματισμό και τα λινά. Απαραίτητο δε συστατικό της εύρυθμης λειτουργίας του τμήματος ορόφων, είναι η ομαλή συνεργασία και επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα ενός ξενοδοχείου. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, γίνεται διεξοδική μελέτη πάνω στην εφαρμογή των βασικών λειτουργιών του τμήματος του bousekeeping, περιγράφοντας τις απαραίτητες διεργασίες καθώς και τον τρόπο διοίκησης σε ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της Ελλάδος, συγκεκριμένα το The Romanos resort στην περιοχή της Costa Naνarino, της Μεσσηνίας. This thesis describes tbe function of the housekeeping department in Greek hotels. Tbe housekeeping department bas a primary role in running a hotel, as it relates to the universal image, including the cleanliness and aesthetics, both of the rooms and the common areas. The importance of bousekeeping in the hotel denotes the comfortable stay of customers, the cleanliness and the hygiene, the privacy, the safety and the elegance. The Executive Housekeeper is the one who coordinates the operation and the work required in the department. Essential criteria for the selection of staff concem the grooming standards, the personal hygiene, the honesty, the courtesy, the tact and the diplomacy, the eye for detail, the physical fitness and the cooperation. As there are many types of rooms, and as the fumisbing of each varies from one hotel to another, the housekeeping department should be aware of all the feedstocks of the rooms. The process of cleaning the rooms, which have departed and those that the customers are stay in, are at the utmost important, as they reflect the level of cleanliness of the hotel. The cleaning products and equipment used, play an important role. The supervision of the rooms is another important process for the optimal functioning of the departrnent, as well as one of the most important factors that affects the housekeeping department, is the proper function of linen and laundry, which deals with clothing and linens. An essential ingredient for the smooth operation of department includes the regu\ar cooperation and communication within the other departments of a hotel. In the second part of this thesis, a detailed study is analyzed on the implementation of the basic functions of the department of housekeeping, which describes the necessary processes and the type of management at one of the largest hotels in Greece, as The Romanos resort is, which is situated in the area of Costa Navarino of Messinia. 2012-05 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1888 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 125 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1888/9/tef_00034.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία
Μουρούζη, Μάρθα
Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
title Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
title_full Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
title_fullStr Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
title_full_unstemmed Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
title_short Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
title_sort το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1888