Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μασουρίδου, Ντιάνα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2011
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1828
_version_ 1780524372054769664
abstract Το πολυαισθητικό μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα, ένα νέο και διαδεδομένο εργαλείο μάρκετινγκ, απαραίτητο για την εξέλιξη και βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Θα αναλύσουμε την έννοια του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και τις διαφορές που έχει με τα άλλα εργαλεία του Μάρκετινγκ, καθώς και τη σημαντικότητά του στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων. Τα εργαλεία του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ είναι οι πέντε ανθρώπινες αισθήσεις (η αφή, η όσφρηση, η ακοή, η όραση και η γεύση). Θα αναλύσουμε πως επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά, την εντύπωση που δημιουργεί η ατμόσφαιρα μιας επιχείρησης καθώς και πως βοηθούν στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ και ποίες είναι αυτές οι επιχειρήσεις. Μία από τις αισθήσεις του Πολυαισθητικού μάρκετινγκ είναι η όσφρηση. Η μυρωδιά είναι αποτέλεσμα ενός οργάνου του ανθρωπίνου σώματος, της μύτης, που στέλνει πληροφορίες στον εγκέφαλο και τις επεξεργάζεται. Εάν η μυρωδιά είναι ευχάριστη ο εγκέφαλος στέλνει μια αίσθηση ευφορίας και ευχαρίστησης, εάν όμως η μυρωδιά είναι δυσάρεστη, τότε ο εγκέφαλος δίνει την αίσθηση της δυσφορίας. Αναλύοντας την μυρωδιά και την επιρροή που έχει στην αγοραστική και καταναλωτική συμπεριφορά, αποδεικνύουμε το πόσο σημαντικό ρόλο κατέχει το Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα στις ξενοδοχειακές. Καταθέτουμε επίσης ένα πίνακα με τις μυρωδιές που μπορεί να συναντήσουμε σε ένα δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και πως θα εφαρμόσουμε το Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ στην περίπτωση αυτή . Η μουσική επίσης, μπορεί να γίνει δυνατό εργαλείο μάρκετινγκ ιδιαίτερα στις επισιτιστικές τουριστικές επιχειρήσεις, όπως είναι τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, οι καφετέριες και. Θα αναλύσουμε κατά πόσο η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις ενός εστιατορίου. Πόσα είδη μουσικής υπάρχουν και ποιά από αυτά είναι προς ώφελος κάποια προς αποφυγή. Ποιά είναι η σωστή ένταση της μουσικής. Τι είναι η ατμοσφαιρική μουσική και πως επηρεάζει την αντικοινωνική συμπεριφορά, καθώς και πως η μουσική βοηθάει στην αντιμετώπιση της φασαρίας που δημιουργείται εντός και εκτός του εστιατορίου. Θα αναλύσουμε την αφή και την όραση και πως μπορούν να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά και Θα παρουσιάσουμε παραδείγματα. Μετά εξηγούμε και αναλύουμε το Υπόδειγμα S-0-R (Stirnulus Organism Response). Τέλος εξηγούμε πως με τη βοήθεια του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ μπορούμε να αποκτήσουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς και τι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και πόσο σημαντικός παράγοντας είναι στις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Καταθέτουμε τα συμπεράσματά μας και τις προβλέψεις για το μέλλον του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
advisor
author Μασουρίδου, Ντιάνα
author_facet Μασουρίδου, Ντιάνα
author_sort Μασουρίδου, Ντιάνα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1828
institution University of West Attica Campus II
keyword Πολυαισθητικό μάρκετινγκ
Ανθρώπινες αισθήσεις
Ξενοδοχειακό marketing
language Greek
physical 57 σελ.
publishDate 2011
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-18282018-12-14T10:46:49Z Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Sensorial marketing Μασουρίδου, Ντιάνα Άγνωστος Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση Πολυαισθητικό μάρκετινγκ Ανθρώπινες αισθήσεις Ξενοδοχειακό marketing Το πολυαισθητικό μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα, ένα νέο και διαδεδομένο εργαλείο μάρκετινγκ, απαραίτητο για την εξέλιξη και βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Θα αναλύσουμε την έννοια του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και τις διαφορές που έχει με τα άλλα εργαλεία του Μάρκετινγκ, καθώς και τη σημαντικότητά του στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων. Τα εργαλεία του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ είναι οι πέντε ανθρώπινες αισθήσεις (η αφή, η όσφρηση, η ακοή, η όραση και η γεύση). Θα αναλύσουμε πως επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά, την εντύπωση που δημιουργεί η ατμόσφαιρα μιας επιχείρησης καθώς και πως βοηθούν στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ και ποίες είναι αυτές οι επιχειρήσεις. Μία από τις αισθήσεις του Πολυαισθητικού μάρκετινγκ είναι η όσφρηση. Η μυρωδιά είναι αποτέλεσμα ενός οργάνου του ανθρωπίνου σώματος, της μύτης, που στέλνει πληροφορίες στον εγκέφαλο και τις επεξεργάζεται. Εάν η μυρωδιά είναι ευχάριστη ο εγκέφαλος στέλνει μια αίσθηση ευφορίας και ευχαρίστησης, εάν όμως η μυρωδιά είναι δυσάρεστη, τότε ο εγκέφαλος δίνει την αίσθηση της δυσφορίας. Αναλύοντας την μυρωδιά και την επιρροή που έχει στην αγοραστική και καταναλωτική συμπεριφορά, αποδεικνύουμε το πόσο σημαντικό ρόλο κατέχει το Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα στις ξενοδοχειακές. Καταθέτουμε επίσης ένα πίνακα με τις μυρωδιές που μπορεί να συναντήσουμε σε ένα δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και πως θα εφαρμόσουμε το Πολυαισθητικό Μάρκετινγκ στην περίπτωση αυτή . Η μουσική επίσης, μπορεί να γίνει δυνατό εργαλείο μάρκετινγκ ιδιαίτερα στις επισιτιστικές τουριστικές επιχειρήσεις, όπως είναι τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, οι καφετέριες και. Θα αναλύσουμε κατά πόσο η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις ενός εστιατορίου. Πόσα είδη μουσικής υπάρχουν και ποιά από αυτά είναι προς ώφελος κάποια προς αποφυγή. Ποιά είναι η σωστή ένταση της μουσικής. Τι είναι η ατμοσφαιρική μουσική και πως επηρεάζει την αντικοινωνική συμπεριφορά, καθώς και πως η μουσική βοηθάει στην αντιμετώπιση της φασαρίας που δημιουργείται εντός και εκτός του εστιατορίου. Θα αναλύσουμε την αφή και την όραση και πως μπορούν να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά και Θα παρουσιάσουμε παραδείγματα. Μετά εξηγούμε και αναλύουμε το Υπόδειγμα S-0-R (Stirnulus Organism Response). Τέλος εξηγούμε πως με τη βοήθεια του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ μπορούμε να αποκτήσουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς και τι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και πόσο σημαντικός παράγοντας είναι στις πωλήσεις μιας επιχείρησης. Καταθέτουμε τα συμπεράσματά μας και τις προβλέψεις για το μέλλον του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. 2011-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1828 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 57 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1828/9/tef_29.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
Μασουρίδου, Ντιάνα
Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
title Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
title_full Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
title_fullStr Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
title_full_unstemmed Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
title_short Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
title_sort πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
title_translated Sensorial marketing
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1828