Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μένεγας, Μιχάλης
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2012
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1805
_version_ 1780524370013192192
abstract Αρχικά γίνεται ια ιστορική αναδρομή στα κίνητρα που οδήγησαν στην ανάγκη ύπαρξης μια συνολικής διαχείρισης των εργαζομένων και των αναγκών που μια επιχείρηση απασχολεί. Παρουσιάζονται τρεις πτυχές που έχουν μια σημαντική σχέση με την εξέταση των επιπτώσεων της συνολικής διαχείρισης της ποιότητας κάθε οργανισμού . Στη συνέχεια εξετάζονται εκτενέστερα ο όρος κίνητρα και πως αυτά επηρεάζουν το ανθρώπινο δυναμικό και διαμορφώνουν αντίστοιχα το προφίλ της επιχείρησης . Μελετούνται οι θέσεις διαφόρων θεωρητικών οι οποίοι αναλύουν τους εργαζομένους ως άτομα και ομάδες, τα κίνητρά τους ως οικονομικά και μη οικονομικά και τεχνικές οι οποίες θα κινητοποιήσουν τα άτομα για βελτίωση της απόδοσής τους αλλά και τη γενικότερη οργάνωση του οργανισμού. Τέλος παρουσιάζεται το πως η διαχείριση ολικής ποιότητας κάνει την εμφάνισή της ως επίσημος όρος στην οργάνωση των επιχειρήσεων και μελετούνται οι δομές και οι παράγοντες που θα συμβάλλουν στην εισαγωγή της ολικής ποιότητας στον οργανωτικό σχεδιασμό μιας επιχείρησης .
advisor
author Μένεγας, Μιχάλης
author_facet Μένεγας, Μιχάλης
author_sort Μένεγας, Μιχάλης
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1805
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαχείριση ποιότητας
Διορθωτικά μέτρα
Κίνητρο
Οικονομικά κίνητρα
Μη οικονομικά κίνητρα
Maslow
Ιεράρχηση των αναγκών
Herzberg
Mγers
Ηγεσία
Θεωρία των οργανισμών
Ανθρώπινες σχέσεις
language Greek
physical 62 σελ.
publishDate 2012
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-18052018-12-14T11:43:01Z Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας Μένεγας, Μιχάλης Τσουτσαίος, Αθανάσιος Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Διαχείριση ποιότητας Διορθωτικά μέτρα Κίνητρο Οικονομικά κίνητρα Μη οικονομικά κίνητρα Maslow Ιεράρχηση των αναγκών Herzberg Mγers Ηγεσία Θεωρία των οργανισμών Ανθρώπινες σχέσεις Αρχικά γίνεται ια ιστορική αναδρομή στα κίνητρα που οδήγησαν στην ανάγκη ύπαρξης μια συνολικής διαχείρισης των εργαζομένων και των αναγκών που μια επιχείρηση απασχολεί. Παρουσιάζονται τρεις πτυχές που έχουν μια σημαντική σχέση με την εξέταση των επιπτώσεων της συνολικής διαχείρισης της ποιότητας κάθε οργανισμού . Στη συνέχεια εξετάζονται εκτενέστερα ο όρος κίνητρα και πως αυτά επηρεάζουν το ανθρώπινο δυναμικό και διαμορφώνουν αντίστοιχα το προφίλ της επιχείρησης . Μελετούνται οι θέσεις διαφόρων θεωρητικών οι οποίοι αναλύουν τους εργαζομένους ως άτομα και ομάδες, τα κίνητρά τους ως οικονομικά και μη οικονομικά και τεχνικές οι οποίες θα κινητοποιήσουν τα άτομα για βελτίωση της απόδοσής τους αλλά και τη γενικότερη οργάνωση του οργανισμού. Τέλος παρουσιάζεται το πως η διαχείριση ολικής ποιότητας κάνει την εμφάνισή της ως επίσημος όρος στην οργάνωση των επιχειρήσεων και μελετούνται οι δομές και οι παράγοντες που θα συμβάλλουν στην εισαγωγή της ολικής ποιότητας στον οργανωτικό σχεδιασμό μιας επιχείρησης . 2012-05 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1805 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 62 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1805/9/kl_00574.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Μένεγας, Μιχάλης
Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
title Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
title_full Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
title_fullStr Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
title_full_unstemmed Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
title_short Ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
title_sort ο δρόμος προς τη διαχείριση ποιότητας
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1805