Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κιάχου, Ελένη, Νικολοπούλου, Ελένη, Σπανού, Κωνσταντίνα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2009
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1764
_version_ 1780524728507695104
abstract Τα τελευταία χρόνια, οι ραγδαίες και ταχύτατες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (INTERNET). Οι δυνατότητες που προσφέρει το INTERNET στους χρήστες του είναι ποικίλες και αναρίθμητες : να διαβάσουν βιβλία από τις μεγαλύτερες βιβλιοθήκες του κόσμου , να πληροφορηθούν έγκαιρα και έγκυρα νέα με παγκόσμιο ενδιαφέρον και χαρακτήρα, να αποκτήσουν προγράμματα-λογισμικό συχνά χωρίς κόστος, να λάβουν πληροφορίες για την αγορά ξένων χωρών, τις εκπαιδευτικές τους μεθόδους, τα πολιτικά τους και ακόμα να κάνουν τα ψώνια τους (ηλεκτρονικό εμπόριο) . Ο στόχος αυτής εδώ της εργασίας είναι, να ενημερώσει και να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πραγματική προσέγγιση στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και να αποδείξει την λειτουργικότητά του στις ζωές μας με την βοήθεια του διαδικτύου . Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα θα μας απασχολήσει στις επόμενες σελίδες, ωστόσο παραθέτουμε και κάποια στοιχεία γενικά για να έχουμε μια συνολική παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια γενική επισκόπηση του ηλεκτρονικού εμπορίου ως έννοια . Αναλύονται τα χαρακτηριστικά του και η χρησιμότητα του στην ζωή μας και στην δουλειά μας. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα δούμε λεπτομερέστερα μέσα από ιστοσελίδες και γραφήματα την παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική πραγματικότητα ο σκελετός μιας σελίδας μίας επιχείρησης στο διαδίκτυο . . Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται ένα ερευνητικό κομμάτι με ερωτήσεις σε καταναλωτές και επιχειρήσεις για την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και στο έτοιμο ένδυμα . Στο τέταρτο και πέμπτο κεφαλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας αυτής με βάση τις ερωτήσεις που κάναμε σε καταναλωτές και επιχειρήσεις.
advisor
author Κιάχου, Ελένη
Νικολοπούλου, Ελένη
Σπανού, Κωνσταντίνα
author_facet Κιάχου, Ελένη
Νικολοπούλου, Ελένη
Σπανού, Κωνσταντίνα
author_sort Κιάχου, Ελένη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1764
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ένδυση
E-Shop
Ηλεκτρονικά μαγαζιά
lnternet banking
language Greek
physical 291 σελ.
publishDate 2009
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-17642018-12-14T11:42:50Z Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα Κιάχου, Ελένη Νικολοπούλου, Ελένη Σπανού, Κωνσταντίνα Δάβου, Φωτεινή - Μαρία Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Ένδυση Ηλεκτρονικό εμπόριο Ένδυση E-Shop Ηλεκτρονικά μαγαζιά lnternet banking Τα τελευταία χρόνια, οι ραγδαίες και ταχύτατες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (INTERNET). Οι δυνατότητες που προσφέρει το INTERNET στους χρήστες του είναι ποικίλες και αναρίθμητες : να διαβάσουν βιβλία από τις μεγαλύτερες βιβλιοθήκες του κόσμου , να πληροφορηθούν έγκαιρα και έγκυρα νέα με παγκόσμιο ενδιαφέρον και χαρακτήρα, να αποκτήσουν προγράμματα-λογισμικό συχνά χωρίς κόστος, να λάβουν πληροφορίες για την αγορά ξένων χωρών, τις εκπαιδευτικές τους μεθόδους, τα πολιτικά τους και ακόμα να κάνουν τα ψώνια τους (ηλεκτρονικό εμπόριο) . Ο στόχος αυτής εδώ της εργασίας είναι, να ενημερώσει και να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πραγματική προσέγγιση στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και να αποδείξει την λειτουργικότητά του στις ζωές μας με την βοήθεια του διαδικτύου . Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα θα μας απασχολήσει στις επόμενες σελίδες, ωστόσο παραθέτουμε και κάποια στοιχεία γενικά για να έχουμε μια συνολική παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια γενική επισκόπηση του ηλεκτρονικού εμπορίου ως έννοια . Αναλύονται τα χαρακτηριστικά του και η χρησιμότητα του στην ζωή μας και στην δουλειά μας. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα δούμε λεπτομερέστερα μέσα από ιστοσελίδες και γραφήματα την παρουσία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική πραγματικότητα ο σκελετός μιας σελίδας μίας επιχείρησης στο διαδίκτυο . . Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται ένα ερευνητικό κομμάτι με ερωτήσεις σε καταναλωτές και επιχειρήσεις για την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και στο έτοιμο ένδυμα . Στο τέταρτο και πέμπτο κεφαλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας αυτής με βάση τις ερωτήσεις που κάναμε σε καταναλωτές και επιχειρήσεις. 2009-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1764 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 291 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1764/9/kl_508.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Ένδυση
Κιάχου, Ελένη
Νικολοπούλου, Ελένη
Σπανού, Κωνσταντίνα
Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
title Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
title_full Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
title_fullStr Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
title_full_unstemmed Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
title_short Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
title_sort η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην ελλάδα
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Ένδυση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1764