Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αλεβιζάκη, Παναγιώτα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2010
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1755
_version_ 1780524728043175936
abstract Το αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των προϊόντων και οι προωθήσεις πωλήσεων επεκτείνονται, μέσω των σύγχρονων τεχνολογιών. Μικρές επιχειρήσεις και προβληματικοί κλάδοι όπως η κλωστοϋφαντουργία έχουν πλέον την δυνατότητα με την αξιοποίηση του πλήθους των πληροφοριών και με σωστούς χειρισμούς μάρκετινγκ να ανανεωθούν και οι επιχειρήσεις του κλάδου να ξαναγίνουν βιώσιμες. Αφού κάνουμε μια γενική ανασκόπηση γύρω από τη διαφήμιση και το Μάρκετινγκ, θα μελετήσουμε τη συμβολή της νέας τεχνολογίας στην αγορά και πως αυτή εξελίσσεται.
advisor
author Αλεβιζάκη, Παναγιώτα
author_facet Αλεβιζάκη, Παναγιώτα
author_sort Αλεβιζάκη, Παναγιώτα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1755
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαφήμιση
Μάρκετινγκ
Κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
Διαφημιστικά μέσα
Internet
Νέες τεχνολογίες
Ηλεκτρονικό εμπόριο
language Greek
physical 43 σελ.
publishDate 2010
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-17552018-12-14T11:43:04Z Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα Αλεβιζάκη, Παναγιώτα Τούντη, Ροντίκα Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Διαφήμιση Μάρκετινγκ Κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα Διαφημιστικά μέσα Internet Νέες τεχνολογίες Ηλεκτρονικό εμπόριο Το αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των προϊόντων και οι προωθήσεις πωλήσεων επεκτείνονται, μέσω των σύγχρονων τεχνολογιών. Μικρές επιχειρήσεις και προβληματικοί κλάδοι όπως η κλωστοϋφαντουργία έχουν πλέον την δυνατότητα με την αξιοποίηση του πλήθους των πληροφοριών και με σωστούς χειρισμούς μάρκετινγκ να ανανεωθούν και οι επιχειρήσεις του κλάδου να ξαναγίνουν βιώσιμες. Αφού κάνουμε μια γενική ανασκόπηση γύρω από τη διαφήμιση και το Μάρκετινγκ, θα μελετήσουμε τη συμβολή της νέας τεχνολογίας στην αγορά και πως αυτή εξελίσσεται. 2010-05-31 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1755 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 43 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1755/9/kl_00531.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Αλεβιζάκη, Παναγιώτα
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
title Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
title_full Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
title_fullStr Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
title_full_unstemmed Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
title_short Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
title_sort ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1755