Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2012
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1751 |
_version_ | 1780524365235879936 |
---|---|
abstract | Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει την χρήση του κιβωτίου
ταχυτήτων και την εξέλιξή του στον χρόνο σε αυτοκίνητα, φορτηγά και
μοτοσικλέτες. Επίσης παρουσιάζεται η ανάγκη για την χρήση του έτσι
ώστε να ικανοποιούνται καθε φορά οι διαφορετικές ανάγκες των τροχών
σε στροφές και ροπή.
Επίσης, συγκρίνονται τα κιβώτια μόνιμης εμπλοκής με αυτά με
ολισθαίνοντες τροχούς και με αυτά με συγχρονιστές.
Διακρίνεται η ταξινόμηση των κιβωτίων ταχυτήτων ανάλογα, με τον
τρόπο που αλλάζουν οι ταχύτητες, με τις σχέσεις μετάδοσης που δίνουν,
με τον σκοπό που εξυπηρετούν, και με τον αριθμό των σχέσεων που
διαθέτουν.
Έπειτα υπάρχει εκτενείς αναφορά και επεξήγηση σε κάθε είδος κιβωτίου
ξεχωριστά για το αυτοκίνητο το φορτηγό και την μοτοσικλέτα
αντίστοιχα, που σκοπό έχει να κατανοηθεί η χρήση και η λειτουργία του.
Τέλος αναφέρονται οι συχνότερες αιτίες φθοράς των κιβωτίων
ταχυτήτων και πως μπορούν να αποφεύγονται. |
abstracttranslated | This paper aims to present the use of the gearbox and its evolution over
time in cars, trucks and motorcycles. The needs that led us to the
development of the gearbox will be analyzed.
Permanent engagement gearboxes, sliding wheel ones and those with
synchronizers will be compared in detail.
Gearboxes will be classified accordingly, by the way gear changing is
accomplished, the gear ratios they have, the purpose they serve, and the
number of gears they have.
Afterwards there's a lengthy explanation and reference to any kind of
gearbox, separately for cars, trucks and motorcycles.
The last chapter emphasizes οη the most common causes of damage to
gearboxes and how they can be avoided. |
advisor | |
author | Μπερσίμης, Γρηγόριος Τσαγδής, Αριστείδης |
author_facet | Μπερσίμης, Γρηγόριος Τσαγδής, Αριστείδης |
author_sort | Μπερσίμης, Γρηγόριος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανολογίας |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-1751 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων Οχήματα Κιβώτιο ταχυτήτων Χειροκίνητη λειτουργία Αυτοκίνητα Φορτηγά Μοτοσυκλέτες |
language | Greek |
physical | 82 σελ. |
publishDate | 2012 |
publisher | ΤΕΙ Πειραιά |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-17512018-12-14T13:41:04Z Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων Μπερσίμης, Γρηγόριος Τσαγδής, Αριστείδης Τσολάκης, Αντώνιος Τμήμα Μηχανολογίας TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων Οχήματα Κιβώτιο ταχυτήτων Χειροκίνητη λειτουργία Αυτοκίνητα Φορτηγά Μοτοσυκλέτες Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει την χρήση του κιβωτίου ταχυτήτων και την εξέλιξή του στον χρόνο σε αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες. Επίσης παρουσιάζεται η ανάγκη για την χρήση του έτσι ώστε να ικανοποιούνται καθε φορά οι διαφορετικές ανάγκες των τροχών σε στροφές και ροπή. Επίσης, συγκρίνονται τα κιβώτια μόνιμης εμπλοκής με αυτά με ολισθαίνοντες τροχούς και με αυτά με συγχρονιστές. Διακρίνεται η ταξινόμηση των κιβωτίων ταχυτήτων ανάλογα, με τον τρόπο που αλλάζουν οι ταχύτητες, με τις σχέσεις μετάδοσης που δίνουν, με τον σκοπό που εξυπηρετούν, και με τον αριθμό των σχέσεων που διαθέτουν. Έπειτα υπάρχει εκτενείς αναφορά και επεξήγηση σε κάθε είδος κιβωτίου ξεχωριστά για το αυτοκίνητο το φορτηγό και την μοτοσικλέτα αντίστοιχα, που σκοπό έχει να κατανοηθεί η χρήση και η λειτουργία του. Τέλος αναφέρονται οι συχνότερες αιτίες φθοράς των κιβωτίων ταχυτήτων και πως μπορούν να αποφεύγονται. This paper aims to present the use of the gearbox and its evolution over time in cars, trucks and motorcycles. The needs that led us to the development of the gearbox will be analyzed. Permanent engagement gearboxes, sliding wheel ones and those with synchronizers will be compared in detail. Gearboxes will be classified accordingly, by the way gear changing is accomplished, the gear ratios they have, the purpose they serve, and the number of gears they have. Afterwards there's a lengthy explanation and reference to any kind of gearbox, separately for cars, trucks and motorcycles. The last chapter emphasizes οη the most common causes of damage to gearboxes and how they can be avoided. 2012 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1751 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 82 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1751/7/mec_00711.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα Μπερσίμης, Γρηγόριος Τσαγδής, Αριστείδης Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων |
title | Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων |
title_full | Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων |
title_fullStr | Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων |
title_full_unstemmed | Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων |
title_short | Χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων |
title_sort | χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων οχημάτων |
topic | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1751 |