Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
Κύριος συγγραφέας: | Κεφαλάκης, Ιωάννης |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2011
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1720 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μάνατζμεντ υποδοχής Οργάνωση & λειτουργία του τμήματος υποδοχής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
ανά: Καταραχιάς Λάμπρος Ι.
Έκδοση: (1998) -
Εισαγωγή στο διεθνές ξενοδοχειακό μάρκετινγκ branding και τμηματοποίηση αγοράς στη διεθνή ξενοδοχειακή βιομηχανία
ανά: Πάλμος Νικόλαος Π.
Έκδοση: (1999) -
Τουριστική & ταξιδιωτική βιομηχανία
ανά: Gee Chuck Y., κ.ά.
Έκδοση: (2001) -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική μελέτη)
ανά: Παναγοπούλου, Καλλιόπη
Έκδοση: (2011) -
Οργάνωση και διαχείριση του τμήματος Spa Therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια
ανά: Βαρδάκα, Αναστασία
Έκδοση: (2010)