Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κεφαλάκης, Ιωάννης
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2011
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1720
_version_ 1780524362078617600
abstract Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια συνολική θεώρηση του συνεδριακού τουρισμού τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Αναλύονται οι διαδικασίες και οι προϋπόθεσης διεξαγωγής ενός συνεδρίου καθώς και η σημασία χρήσης Marketing και Branding σε κάθε βήμα της προετοιμασίας για ένα τέτοιο γεγονός. Σκοπός είναι να καταφέρει η Ελλάδα να μπει μέσα στις πρώτες προτιμήσεις της παγκόσμιας συνεδριακής αγοράς αφού ήδη πληροί πολλές από τις προϋποθέσεις που την καθιστούν ήδη έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό. Όπως προκύπτει από προηγούμενα στοιχεία χωρών που κατέχουν τις πρώτες θέσεις ως συνεδριακοί προορισμοί (κατέστη αδύνατον στη δεδομένη χρονική περίοδο να ολοκληρωθεί έρευνα λόγω άρνησης των αρμοδίων φορέων) έννοιες όπως πολυτελής διαμονή, πολιτιστικές δραστηριότητες, ιστορικά μνημεία και πρωτίστως προσβασιμότητα, περιγράφουν τον ιδανικό τόπο διεξαγωγής μιας επιστημονικής συνάντησης.
advisor
author Κεφαλάκης, Ιωάννης
author_facet Κεφαλάκης, Ιωάννης
author_sort Κεφαλάκης, Ιωάννης
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1720
institution University of West Attica Campus II
keyword Συνεδριακός τουρισμός
Τουριστική βιομηχανία
Μάρκετινγκ
Brand
language Greek
physical 63 σελ.
publishDate 2011
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-17202018-12-14T10:46:46Z Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του Κεφαλάκης, Ιωάννης Κονιόρδος, Μιχαήλ Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση Συνεδριακός τουρισμός Τουριστική βιομηχανία Μάρκετινγκ Brand Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια συνολική θεώρηση του συνεδριακού τουρισμού τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Αναλύονται οι διαδικασίες και οι προϋπόθεσης διεξαγωγής ενός συνεδρίου καθώς και η σημασία χρήσης Marketing και Branding σε κάθε βήμα της προετοιμασίας για ένα τέτοιο γεγονός. Σκοπός είναι να καταφέρει η Ελλάδα να μπει μέσα στις πρώτες προτιμήσεις της παγκόσμιας συνεδριακής αγοράς αφού ήδη πληροί πολλές από τις προϋποθέσεις που την καθιστούν ήδη έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό. Όπως προκύπτει από προηγούμενα στοιχεία χωρών που κατέχουν τις πρώτες θέσεις ως συνεδριακοί προορισμοί (κατέστη αδύνατον στη δεδομένη χρονική περίοδο να ολοκληρωθεί έρευνα λόγω άρνησης των αρμοδίων φορέων) έννοιες όπως πολυτελής διαμονή, πολιτιστικές δραστηριότητες, ιστορικά μνημεία και πρωτίστως προσβασιμότητα, περιγράφουν τον ιδανικό τόπο διεξαγωγής μιας επιστημονικής συνάντησης. 2011 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1720 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 63 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1720/9/tef_18.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
Κεφαλάκης, Ιωάννης
Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
title Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
title_full Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
title_fullStr Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
title_full_unstemmed Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
title_short Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
title_sort η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: εφαρμογή brand και marκeting στην ανάπτυξή του
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1720