Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικών προορισμών Η περίπτωση της Χερσονήσου Ηρακλείου
Κύριος συγγραφέας: | Ακούλογλου, Ηλιάνα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2011
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1718 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
ανά: Μπέγκα, Ανιέζα
Έκδοση: (2011) -
Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών μία βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing-management
ανά: Βασιλειάδης Χρήστος Α.
Έκδοση: (2003) -
Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών
ανά: Τσερνισέβα, Ευγενία
Έκδοση: (2010) -
Ο διοικητικός έλεγχος των τουριστικών επιχειρήσεων - Η περίπτωση του νομού Πιερίας
ανά: Ζουμπορλή, Αικατερίνη, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Στρατηγικός σχεδιασμός marketing
ανά: Jain Subhash C.
Έκδοση: (1999)