Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Εγκλιόν, Μέμα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2011
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1717
_version_ 1780524361610952704
abstract Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της οργάνωσης και διοίκησης μιας ξενοδοχειακής μονάδας γενικά και συγκεκριμένα του ξενοδοχείου Golden Age τεσσάρων αστέρων (4*) στην Αθήνα, σαν μελέτη περίπτωσης. Για το λόγο αυτό, η μελέτη διαχωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Τα δύο πρώτα κεφάλαια περιλαμβάνουν το θεωρητικό μέρος. Γίνεται αναφορά στη σημασία του τουρισμού και το ρόλο που παίζει το Μάρκετινγκ. Περιγράφεται αναλυτικά η οργάνωση και διοίκηση μιας ξενοδοχειακής μονάδας ανά τμήματα, αφού πρώτα έχει γίνει η αναφορά στην κατηγοριοποίηση των ξενοδοχείων σε αστέρια. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρατίθεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, η οποία βασίστηκε στη συλλογή στοιχείων μέσω δευτερογενούς έρευνας. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναφέρεται η μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου τεσσάρων αστέρων (4*) Golden Age. Περιγράφεται αναλυτικά η οργάνωση και διοίκηση όλων των τμημάτων, αφού έχει προηγηθεί η περιγραφή του ξενοδοχείου και των χαρακτηριστικών του, της πελατείας. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο όπου παρατίθενται τα συμπεράσματα της μελέτης και γίνεται φανερό ότι από την οργάνωση και τη διοίκηση του ξενοδοχείου εξαρτάται η επιλογή του ξενοδοχείου από τους τουρίστες-πελάτες για τη διαμονή τους.
abstracttranslated This research project was conducted in the city of Athens, known for its glorious history, worshipped by gods and people, a city where the ciν ilization was bom. Aim of the present final work is the study of the organization and ad.ministration of a hotel unit generally and concretely of a four stars botel (4*) located in Athens, called Golden Age, as study of case. For this reason, the following study is separated in five chapters. The two first capitals include the theoretical approach. It becomes report in the ίmportance of tourism and the role-playing of Marketing. The hotel's unit organization and ad1ninistration are analytically described per departments, fil"stly after having done the report in the categorization of hotels in stars. Ιn the third chapter, it is rnentioned tbe methodology of conduct of particular final work, which was based on the collection of elements via secondary research. Ιn the fourtl1 chapter, ίt is reported the study of case of four stars (4*) hotel Golden Age. It is analytically described the organization and administration of all departments, after has preceded the description of hotel and his characteristics, the clientele. Finally, the fifth chapter in which are mentioned the conclusions of study, it become obvious that the organization and the administration of hotel depends οn the choice of hotel from the tourists-customer for their accommodation. The hotel industry is an integral segment of the hospitality sector that is sensitive to external environmental changes. Ιn order to remain competitive, hotels must be flexible to quickly reactions and adapt to extemal enνiI"onment challenges. Due to the close interactions and relationsbips between employees and managers, there can be direct effects οn a hotel's performance when intemal and external changes occur.
advisor
author Εγκλιόν, Μέμα
author_facet Εγκλιόν, Μέμα
author_sort Εγκλιόν, Μέμα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1717
institution University of West Attica Campus II
keyword Ξενοδοχειακή διοίκηση
Τουριστική βιομηχανία
Τουριστική ανάπτυξη
Ξενοδοχεία 4*
Ξενοδοχειακό marketing
language Greek
physical 87 σελ.
publishDate 2011
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-17172018-12-14T10:46:14Z Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων Εγκλιόν, Μέμα Μοίρα, Πολυξένη Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση Ξενοδοχειακή διοίκηση Τουριστική βιομηχανία Τουριστική ανάπτυξη Ξενοδοχεία 4* Ξενοδοχειακό marketing Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της οργάνωσης και διοίκησης μιας ξενοδοχειακής μονάδας γενικά και συγκεκριμένα του ξενοδοχείου Golden Age τεσσάρων αστέρων (4*) στην Αθήνα, σαν μελέτη περίπτωσης. Για το λόγο αυτό, η μελέτη διαχωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Τα δύο πρώτα κεφάλαια περιλαμβάνουν το θεωρητικό μέρος. Γίνεται αναφορά στη σημασία του τουρισμού και το ρόλο που παίζει το Μάρκετινγκ. Περιγράφεται αναλυτικά η οργάνωση και διοίκηση μιας ξενοδοχειακής μονάδας ανά τμήματα, αφού πρώτα έχει γίνει η αναφορά στην κατηγοριοποίηση των ξενοδοχείων σε αστέρια. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρατίθεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, η οποία βασίστηκε στη συλλογή στοιχείων μέσω δευτερογενούς έρευνας. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναφέρεται η μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου τεσσάρων αστέρων (4*) Golden Age. Περιγράφεται αναλυτικά η οργάνωση και διοίκηση όλων των τμημάτων, αφού έχει προηγηθεί η περιγραφή του ξενοδοχείου και των χαρακτηριστικών του, της πελατείας. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο όπου παρατίθενται τα συμπεράσματα της μελέτης και γίνεται φανερό ότι από την οργάνωση και τη διοίκηση του ξενοδοχείου εξαρτάται η επιλογή του ξενοδοχείου από τους τουρίστες-πελάτες για τη διαμονή τους. This research project was conducted in the city of Athens, known for its glorious history, worshipped by gods and people, a city where the ciν ilization was bom. Aim of the present final work is the study of the organization and ad.ministration of a hotel unit generally and concretely of a four stars botel (4*) located in Athens, called Golden Age, as study of case. For this reason, the following study is separated in five chapters. The two first capitals include the theoretical approach. It becomes report in the ίmportance of tourism and the role-playing of Marketing. The hotel's unit organization and ad1ninistration are analytically described per departments, fil"stly after having done the report in the categorization of hotels in stars. Ιn the third chapter, it is rnentioned tbe methodology of conduct of particular final work, which was based on the collection of elements via secondary research. Ιn the fourtl1 chapter, ίt is reported the study of case of four stars (4*) hotel Golden Age. It is analytically described the organization and administration of all departments, after has preceded the description of hotel and his characteristics, the clientele. Finally, the fifth chapter in which are mentioned the conclusions of study, it become obvious that the organization and the administration of hotel depends οn the choice of hotel from the tourists-customer for their accommodation. The hotel industry is an integral segment of the hospitality sector that is sensitive to external environmental changes. Ιn order to remain competitive, hotels must be flexible to quickly reactions and adapt to extemal enνiI"onment challenges. Due to the close interactions and relationsbips between employees and managers, there can be direct effects οn a hotel's performance when intemal and external changes occur. 2011 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1717 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 87 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1717/9/tef_16.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
Εγκλιόν, Μέμα
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
title Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
title_full Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
title_fullStr Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
title_full_unstemmed Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
title_short Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
title_sort οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1717