Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών
Κύριος συγγραφέας: | Σακελλαροπούλου, Ελεούσα - Αικατερίνη |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2010
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1656 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ξενοδοχειακές & επισιτιστικές επιχειρήσεις
ανά: Lundberg Donald E.
Έκδοση: (1997) -
Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
ανά: Καταραχιάς Λάμπρος Ι.
Έκδοση: (2002) -
Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
ανά: Μασουρίδου, Ντιάνα
Έκδοση: (2011) -
Η διαχείριση των εργασιακών προβλημάτων στο τμήμα υποδοχής στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
ανά: Καρακώστας, Γεώργιος
Έκδοση: (2016) -
Ξενοδοχεία πολυτελείας στην Ελλάδα δυναμική και αναπτυξιακές δυνατότητες
ανά: Βαγιονής Νίκος, κ.ά.
Έκδοση: (2011)