Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σακελλαροπούλου, Ελεούσα - Αικατερίνη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2010
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1656
_version_ 1780524094029037568
abstract Οι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο, και έντονα εναλλασσόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Για να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν σε αυτό το κλίμα θα πρέπει να έχουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας . Μια στρατηγική επικοινωνίας πρέπει όχι μόνο να βασίζεται σε αρχές, αλλά να έχει και απήχηση για να είναι αποτελεσματική. Η δομή της παρούσας διπλωματικής αναλύεται ως ακολούθως: Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται προσπάθεια να καταγραφούν οι βασικές αρχές και τάσεις της επικοινωνίας και να τονιστεί η καταλυτική σημασία της στο επαγγελματικό περιβάλλον και την καθημερινότητα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση των σημαντικότερων θέσεων που συνέβαλαν στη μελέτη του φαινομένου της επικοινωνίας στις οργανώσεις, ξεκινώντας από τις κλασικές θεωρίες που διατυπώθηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα και καταλήγοντας προοδευτικά στις νεότερες. Επιπλέον, συνοψίζονται τα βασικά εμπόδια που δυσχεραίνουν την επικοινωνιακή διαδικασία. Στο τρίτο κεφάλαιο, προβάλλεται η ύψιστη σημασία του ανθρωπίνου δυναμικού στις επιχειρήσεις και η συμβολή του στη διαρκή ανταγωνιστικότητα και επιτυχία, αλλά και τα ηγετικά στυλ που εξασφαλίζουν κατάλληλες ανθρώπινες επικοινωνιακές σχέσεις στο εσωτερικό τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο, δίνεται έμφαση στο συσχετισμό μεταξύ των λειτουργιών της διοίκησης (τουριστικών) επιχειρήσεων και της επικοινωνίας και ειδικότερα στους τομείς της λήψης αποφάσεων, της διαχείρισης μεταβολών, της διαχείρισης συγκρούσεων, της ηγεσίας, του ελέγχου και της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, οι οποίες κατά βάση στηρίζονται σε επικοινωνιακές διαδικασίες. Στην ίδια ενότητα συγκαταλέγονται σημαντικές ερευνητικές προσεγγίσεις για τη συστημική θεώρηση. Στο πέμπτο κεφάλαιο, γίνεται μια αναφορά στα κύρια θεωρητικά πρότυπα επικοινωνίας, στην εσωτερική επικοινωνία και στη σημασία της επικοινωνίας μεταξύ διοικητικών στελεχών και εργαζομένων. Στο δεύτερο μέρος, κεφάλαιο έκτο, αναλύεται η μελέτη περίπτωσης των επικοινωνιακών ζητημάτων μεταξύ διοικητικών στελεχών και λοιπών εργαζομένων σε ξενοδοχεία άνω των 3* στην περιοχή των Αθηνών. Κατά την παρούσα πρωτογενή έρευνα, μέσω της προτεινόμενης μεθοδολογίας έρευνας, επεξεργασίας και ανάλυσης των αποτελεσμάτων, εξετάζονται σημαντικά διερευνητικά ερωτήματα, οι απαντήσεις στα οποία θα μας οδηγήσουν σε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες προτάσεις και πολιτικές για την ορθή αντιμετώπιση των επικοινωνιακών προβλημάτων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
advisor
author Σακελλαροπούλου, Ελεούσα - Αικατερίνη
author_facet Σακελλαροπούλου, Ελεούσα - Αικατερίνη
author_sort Σακελλαροπούλου, Ελεούσα - Αικατερίνη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1656
institution University of West Attica Campus II
keyword Ξενοδοχειακό marketing
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Προσωπικό τουριστικών εγκαταστάσεων
Παρακίνηση εργαζομένων
language Greek
physical 156 σελ.
publishDate 2010
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-16562018-12-14T10:46:40Z Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών Σακελλαροπούλου, Ελεούσα - Αικατερίνη Μαρινάκος, Κωνσταντίνος Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση Ξενοδοχειακό marketing Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Προσωπικό τουριστικών εγκαταστάσεων Παρακίνηση εργαζομένων Οι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο, και έντονα εναλλασσόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Για να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν σε αυτό το κλίμα θα πρέπει να έχουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας . Μια στρατηγική επικοινωνίας πρέπει όχι μόνο να βασίζεται σε αρχές, αλλά να έχει και απήχηση για να είναι αποτελεσματική. Η δομή της παρούσας διπλωματικής αναλύεται ως ακολούθως: Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται προσπάθεια να καταγραφούν οι βασικές αρχές και τάσεις της επικοινωνίας και να τονιστεί η καταλυτική σημασία της στο επαγγελματικό περιβάλλον και την καθημερινότητα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση των σημαντικότερων θέσεων που συνέβαλαν στη μελέτη του φαινομένου της επικοινωνίας στις οργανώσεις, ξεκινώντας από τις κλασικές θεωρίες που διατυπώθηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα και καταλήγοντας προοδευτικά στις νεότερες. Επιπλέον, συνοψίζονται τα βασικά εμπόδια που δυσχεραίνουν την επικοινωνιακή διαδικασία. Στο τρίτο κεφάλαιο, προβάλλεται η ύψιστη σημασία του ανθρωπίνου δυναμικού στις επιχειρήσεις και η συμβολή του στη διαρκή ανταγωνιστικότητα και επιτυχία, αλλά και τα ηγετικά στυλ που εξασφαλίζουν κατάλληλες ανθρώπινες επικοινωνιακές σχέσεις στο εσωτερικό τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο, δίνεται έμφαση στο συσχετισμό μεταξύ των λειτουργιών της διοίκησης (τουριστικών) επιχειρήσεων και της επικοινωνίας και ειδικότερα στους τομείς της λήψης αποφάσεων, της διαχείρισης μεταβολών, της διαχείρισης συγκρούσεων, της ηγεσίας, του ελέγχου και της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, οι οποίες κατά βάση στηρίζονται σε επικοινωνιακές διαδικασίες. Στην ίδια ενότητα συγκαταλέγονται σημαντικές ερευνητικές προσεγγίσεις για τη συστημική θεώρηση. Στο πέμπτο κεφάλαιο, γίνεται μια αναφορά στα κύρια θεωρητικά πρότυπα επικοινωνίας, στην εσωτερική επικοινωνία και στη σημασία της επικοινωνίας μεταξύ διοικητικών στελεχών και εργαζομένων. Στο δεύτερο μέρος, κεφάλαιο έκτο, αναλύεται η μελέτη περίπτωσης των επικοινωνιακών ζητημάτων μεταξύ διοικητικών στελεχών και λοιπών εργαζομένων σε ξενοδοχεία άνω των 3* στην περιοχή των Αθηνών. Κατά την παρούσα πρωτογενή έρευνα, μέσω της προτεινόμενης μεθοδολογίας έρευνας, επεξεργασίας και ανάλυσης των αποτελεσμάτων, εξετάζονται σημαντικά διερευνητικά ερωτήματα, οι απαντήσεις στα οποία θα μας οδηγήσουν σε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες προτάσεις και πολιτικές για την ορθή αντιμετώπιση των επικοινωνιακών προβλημάτων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. 2010 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1656 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 156 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1656/9/tef_11.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
Σακελλαροπούλου, Ελεούσα - Αικατερίνη
Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών
title Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών
title_full Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών
title_fullStr Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών
title_full_unstemmed Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών
title_short Επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των Αθηνών
title_sort επικοινωνιακά ζητήματα μεταξύ διοικητικών στελεχών & εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία 3 *, 4* & 5* στην περιοχή των αθηνών
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1656