Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ιορντάνοβα, Ιουλία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2010
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1647
_version_ 1780524717660176384
abstract Ο τουρισμός με τρένα - ξενοδοχεία δηλαδή συρμοί που περιλαμβάνουν πέραν των άλλων ειδικά βαγόνια με πολυτελή δωμάτια, εστιατόριο, bar, boutique κλπ, αποτελεί μια διεθνή πραγματικότητα σε όλες τις ηπείρους. Λεπτομερώς παρουσιάζονται για την Ευρώπη τα Venice Simplon-Orient-Express, Danube Express, The RoyaJ Scotsman, Golden Eagle Trans - Siberian Express, για την Αφρική τα Roνos rail, The Blue Train, για τις ΗΠΑ - Καναδά τα The American orient express, Rocky Mountaineer, για την Ασία - Ινδία το Palace on Wheels, για την Αυστραλία το The Ghan. Οι περισσότερες διεθνείς τουριστικές διαδρομές είναι στο εσωτερικό της Ευρώπης με τα μερίδια μεταφοράς με τρένο να ανέρχονται σε 6,4% , ενώ στις τουριστικές μεταφορές σε γειτονικές χώρες το τρένο έχει ένα μερίδιο 7 ,6% . Με συνολικές αφίξεις στις χώρες Ελλάδα - Βουλγαρία - Τουρκία της τάξης των 46 εκ. τουριστών το 2008, ο τουριστικός τομέας έχει αναδειχτεί και στις τρεις χώρες για τη σημαντική συνεισφορά του στο ΑΕΠ και στην απασχόληση της κάθε χώρας. Η δημιουργία ενός τρένου - ξενοδοχείου που πραγματοποιεί το ταξίδι Θεσσαλονίκη - Σόφια - Κωνσταντινούπολη των 1500 χιλιομέτρων με τρεις διανυκτερεύσεις και περιηγήσεις η και διαμονή στην Θεσσαλονίκη - Σόφια - Κωνσταντινούπολη , μια φορά την εβδομάδα, αποδεικνύεται ελκυστικό τουριστικό προϊόν, συμπληρωματική επένδυση στις υπάρχουσες υποδομές, ανταγωνιστική και κερδοφόρα επιχείρηση με παρόμοιες δράσεις, επιλέξιμη μονάδα στα διασυνοριακά προγράμματα και πραγματοποιήσιμη σιδηροδρομική επιχείρηση στο πλαίσιο της απελευθερωμένης σιδηροδρομικής αγοράς. Ο συρμός αποτελούμενος από 12 οχήματα με ικανότητα μεταφοράς - ύπνου- εστίασης διασκέδασης 80 ατόμων , με 6 βαγόνια deluxe και 2 βαγόνια classic., βαγόνι - εστιατόριο για 42 άτομα, βαγόνι - μπαρ, βαγόνι προσωπικού 20 ατόμων και λοκομοτίβα είναι μια επένδυση της τάξεως των 20 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία με ίδια κεφάλαια 20% με πληρότητα 80% και τιμές στο 90% των τιμών του ανταγωνισμού δημιουργεί ένα πλεόνασμα περίπου 2 εκατ. ευρώ το χρόνο. Το κυριότερο όμως αντιστοιχεί στην αυξανομένη ζήτηση διαφοροποιημένων και εξειδικευμένων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών που ήδη εφαρμόζονται στη Κεντρική , Βόρεια και Δυτική Ευρώπη.
advisor
author Ιορντάνοβα, Ιουλία
author_facet Ιορντάνοβα, Ιουλία
author_sort Ιορντάνοβα, Ιουλία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1647
institution University of West Attica Campus II
keyword Τουρισμός
Μέσα μεταφοράς
Σιδηρόδρομος
Τουριστική ανάπτυξη
language Greek
physical 137 σελ.
publishDate 2010
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-16472018-12-14T10:46:42Z Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης Ιορντάνοβα, Ιουλία Μοίρα, Πολυξένη Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ταξίδια Τουρισμός Μέσα μεταφοράς Σιδηρόδρομος Τουριστική ανάπτυξη Ο τουρισμός με τρένα - ξενοδοχεία δηλαδή συρμοί που περιλαμβάνουν πέραν των άλλων ειδικά βαγόνια με πολυτελή δωμάτια, εστιατόριο, bar, boutique κλπ, αποτελεί μια διεθνή πραγματικότητα σε όλες τις ηπείρους. Λεπτομερώς παρουσιάζονται για την Ευρώπη τα Venice Simplon-Orient-Express, Danube Express, The RoyaJ Scotsman, Golden Eagle Trans - Siberian Express, για την Αφρική τα Roνos rail, The Blue Train, για τις ΗΠΑ - Καναδά τα The American orient express, Rocky Mountaineer, για την Ασία - Ινδία το Palace on Wheels, για την Αυστραλία το The Ghan. Οι περισσότερες διεθνείς τουριστικές διαδρομές είναι στο εσωτερικό της Ευρώπης με τα μερίδια μεταφοράς με τρένο να ανέρχονται σε 6,4% , ενώ στις τουριστικές μεταφορές σε γειτονικές χώρες το τρένο έχει ένα μερίδιο 7 ,6% . Με συνολικές αφίξεις στις χώρες Ελλάδα - Βουλγαρία - Τουρκία της τάξης των 46 εκ. τουριστών το 2008, ο τουριστικός τομέας έχει αναδειχτεί και στις τρεις χώρες για τη σημαντική συνεισφορά του στο ΑΕΠ και στην απασχόληση της κάθε χώρας. Η δημιουργία ενός τρένου - ξενοδοχείου που πραγματοποιεί το ταξίδι Θεσσαλονίκη - Σόφια - Κωνσταντινούπολη των 1500 χιλιομέτρων με τρεις διανυκτερεύσεις και περιηγήσεις η και διαμονή στην Θεσσαλονίκη - Σόφια - Κωνσταντινούπολη , μια φορά την εβδομάδα, αποδεικνύεται ελκυστικό τουριστικό προϊόν, συμπληρωματική επένδυση στις υπάρχουσες υποδομές, ανταγωνιστική και κερδοφόρα επιχείρηση με παρόμοιες δράσεις, επιλέξιμη μονάδα στα διασυνοριακά προγράμματα και πραγματοποιήσιμη σιδηροδρομική επιχείρηση στο πλαίσιο της απελευθερωμένης σιδηροδρομικής αγοράς. Ο συρμός αποτελούμενος από 12 οχήματα με ικανότητα μεταφοράς - ύπνου- εστίασης διασκέδασης 80 ατόμων , με 6 βαγόνια deluxe και 2 βαγόνια classic., βαγόνι - εστιατόριο για 42 άτομα, βαγόνι - μπαρ, βαγόνι προσωπικού 20 ατόμων και λοκομοτίβα είναι μια επένδυση της τάξεως των 20 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία με ίδια κεφάλαια 20% με πληρότητα 80% και τιμές στο 90% των τιμών του ανταγωνισμού δημιουργεί ένα πλεόνασμα περίπου 2 εκατ. ευρώ το χρόνο. Το κυριότερο όμως αντιστοιχεί στην αυξανομένη ζήτηση διαφοροποιημένων και εξειδικευμένων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών που ήδη εφαρμόζονται στη Κεντρική , Βόρεια και Δυτική Ευρώπη. 2010 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1647 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 137 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1647/14/tef_8.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ταξίδια
Ιορντάνοβα, Ιουλία
Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης
title Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης
title_full Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης
title_fullStr Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης
title_full_unstemmed Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης
title_short Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης
title_sort ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης
topic TPSH::Τουρισμός::Ταξίδια
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1647