Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2010
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1647 |
_version_ | 1780524717660176384 |
---|---|
abstract | Ο τουρισμός με τρένα - ξενοδοχεία δηλαδή συρμοί που περιλαμβάνουν πέραν των άλλων ειδικά βαγόνια με πολυτελή δωμάτια, εστιατόριο, bar, boutique κλπ, αποτελεί μια διεθνή
πραγματικότητα σε όλες τις ηπείρους. Λεπτομερώς παρουσιάζονται για την Ευρώπη τα Venice Simplon-Orient-Express, Danube Express, The RoyaJ Scotsman, Golden Eagle Trans - Siberian Express, για την Αφρική τα Roνos rail, The Blue Train, για τις ΗΠΑ - Καναδά τα The
American orient express, Rocky Mountaineer, για την Ασία - Ινδία το Palace on Wheels, για την Αυστραλία το The Ghan.
Οι περισσότερες διεθνείς τουριστικές διαδρομές είναι στο εσωτερικό της Ευρώπης με τα
μερίδια μεταφοράς με τρένο να ανέρχονται σε 6,4% , ενώ στις τουριστικές μεταφορές σε
γειτονικές χώρες το τρένο έχει ένα μερίδιο 7 ,6% .
Με συνολικές αφίξεις στις χώρες Ελλάδα - Βουλγαρία - Τουρκία της τάξης των 46 εκ.
τουριστών το 2008, ο τουριστικός τομέας έχει αναδειχτεί και στις τρεις χώρες για τη σημαντική συνεισφορά του στο ΑΕΠ και στην απασχόληση της κάθε χώρας.
Η δημιουργία ενός τρένου - ξενοδοχείου που πραγματοποιεί το ταξίδι Θεσσαλονίκη - Σόφια - Κωνσταντινούπολη των 1500 χιλιομέτρων με τρεις διανυκτερεύσεις και περιηγήσεις η και
διαμονή στην Θεσσαλονίκη - Σόφια - Κωνσταντινούπολη , μια φορά την εβδομάδα,
αποδεικνύεται ελκυστικό τουριστικό προϊόν, συμπληρωματική επένδυση στις υπάρχουσες
υποδομές, ανταγωνιστική και κερδοφόρα επιχείρηση με παρόμοιες δράσεις, επιλέξιμη μονάδα στα διασυνοριακά προγράμματα και πραγματοποιήσιμη σιδηροδρομική επιχείρηση στο πλαίσιο της απελευθερωμένης σιδηροδρομικής αγοράς.
Ο συρμός αποτελούμενος από 12 οχήματα με ικανότητα μεταφοράς - ύπνου- εστίασης διασκέδασης 80 ατόμων , με 6 βαγόνια deluxe και 2 βαγόνια classic., βαγόνι - εστιατόριο για 42 άτομα, βαγόνι - μπαρ, βαγόνι προσωπικού 20 ατόμων και λοκομοτίβα είναι μια επένδυση της τάξεως των 20 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία με ίδια κεφάλαια 20% με πληρότητα 80% και τιμές στο 90% των τιμών του ανταγωνισμού δημιουργεί ένα πλεόνασμα περίπου 2 εκατ. ευρώ το χρόνο.
Το κυριότερο όμως αντιστοιχεί στην αυξανομένη ζήτηση διαφοροποιημένων και εξειδικευμένων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών που ήδη εφαρμόζονται στη Κεντρική , Βόρεια και Δυτική Ευρώπη. |
advisor | |
author | Ιορντάνοβα, Ιουλία |
author_facet | Ιορντάνοβα, Ιουλία |
author_sort | Ιορντάνοβα, Ιουλία |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-1647 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Τουρισμός Μέσα μεταφοράς Σιδηρόδρομος Τουριστική ανάπτυξη |
language | Greek |
physical | 137 σελ. |
publishDate | 2010 |
publisher | ΤΕΙ Πειραιά |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-16472018-12-14T10:46:42Z Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης Ιορντάνοβα, Ιουλία Μοίρα, Πολυξένη Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ταξίδια Τουρισμός Μέσα μεταφοράς Σιδηρόδρομος Τουριστική ανάπτυξη Ο τουρισμός με τρένα - ξενοδοχεία δηλαδή συρμοί που περιλαμβάνουν πέραν των άλλων ειδικά βαγόνια με πολυτελή δωμάτια, εστιατόριο, bar, boutique κλπ, αποτελεί μια διεθνή πραγματικότητα σε όλες τις ηπείρους. Λεπτομερώς παρουσιάζονται για την Ευρώπη τα Venice Simplon-Orient-Express, Danube Express, The RoyaJ Scotsman, Golden Eagle Trans - Siberian Express, για την Αφρική τα Roνos rail, The Blue Train, για τις ΗΠΑ - Καναδά τα The American orient express, Rocky Mountaineer, για την Ασία - Ινδία το Palace on Wheels, για την Αυστραλία το The Ghan. Οι περισσότερες διεθνείς τουριστικές διαδρομές είναι στο εσωτερικό της Ευρώπης με τα μερίδια μεταφοράς με τρένο να ανέρχονται σε 6,4% , ενώ στις τουριστικές μεταφορές σε γειτονικές χώρες το τρένο έχει ένα μερίδιο 7 ,6% . Με συνολικές αφίξεις στις χώρες Ελλάδα - Βουλγαρία - Τουρκία της τάξης των 46 εκ. τουριστών το 2008, ο τουριστικός τομέας έχει αναδειχτεί και στις τρεις χώρες για τη σημαντική συνεισφορά του στο ΑΕΠ και στην απασχόληση της κάθε χώρας. Η δημιουργία ενός τρένου - ξενοδοχείου που πραγματοποιεί το ταξίδι Θεσσαλονίκη - Σόφια - Κωνσταντινούπολη των 1500 χιλιομέτρων με τρεις διανυκτερεύσεις και περιηγήσεις η και διαμονή στην Θεσσαλονίκη - Σόφια - Κωνσταντινούπολη , μια φορά την εβδομάδα, αποδεικνύεται ελκυστικό τουριστικό προϊόν, συμπληρωματική επένδυση στις υπάρχουσες υποδομές, ανταγωνιστική και κερδοφόρα επιχείρηση με παρόμοιες δράσεις, επιλέξιμη μονάδα στα διασυνοριακά προγράμματα και πραγματοποιήσιμη σιδηροδρομική επιχείρηση στο πλαίσιο της απελευθερωμένης σιδηροδρομικής αγοράς. Ο συρμός αποτελούμενος από 12 οχήματα με ικανότητα μεταφοράς - ύπνου- εστίασης διασκέδασης 80 ατόμων , με 6 βαγόνια deluxe και 2 βαγόνια classic., βαγόνι - εστιατόριο για 42 άτομα, βαγόνι - μπαρ, βαγόνι προσωπικού 20 ατόμων και λοκομοτίβα είναι μια επένδυση της τάξεως των 20 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία με ίδια κεφάλαια 20% με πληρότητα 80% και τιμές στο 90% των τιμών του ανταγωνισμού δημιουργεί ένα πλεόνασμα περίπου 2 εκατ. ευρώ το χρόνο. Το κυριότερο όμως αντιστοιχεί στην αυξανομένη ζήτηση διαφοροποιημένων και εξειδικευμένων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών που ήδη εφαρμόζονται στη Κεντρική , Βόρεια και Δυτική Ευρώπη. 2010 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1647 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 137 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1647/14/tef_8.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Τουρισμός::Ταξίδια Ιορντάνοβα, Ιουλία Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης |
title | Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης |
title_full | Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης |
title_fullStr | Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης |
title_full_unstemmed | Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης |
title_short | Ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης |
title_sort | ο σιδηρόδρομος ως μέσο τουριστικής ανάπτυξης |
topic | TPSH::Τουρισμός::Ταξίδια |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1647 |