Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών
Κύριος συγγραφέας: | Τσερνισέβα, Ευγενία |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2010
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1609 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
ανά: Μπέγκα, Ανιέζα
Έκδοση: (2011) -
Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικών προορισμών Η περίπτωση της Χερσονήσου Ηρακλείου
ανά: Ακούλογλου, Ηλιάνα
Έκδοση: (2011) -
Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών μία βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing-management
ανά: Βασιλειάδης Χρήστος Α.
Έκδοση: (2003) -
Πληροφοριακό σύστημα τουριστικών μονοπατιών με χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Πετρόπουλος, Χρήστος, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Εδαφομηχανική Ι
ανά: Γαλάνης Γιάννης Β.
Έκδοση: (1991)