Τσερνισέβα, Ε. (2010). Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών. ΤΕΙ Πειραιά.
Chicago Style (17th ed.) CitationΤσερνισέβα, Ευγενία. Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών. ΤΕΙ Πειραιά, 2010.
MLA (8th ed.) CitationΤσερνισέβα, Ευγενία. Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών. ΤΕΙ Πειραιά, 2010.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.