Τσερνισέβα, Ε. (2010). Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών. ΤΕΙ Πειραιά.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Τσερνισέβα, Ευγενία. Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών. ΤΕΙ Πειραιά, 2010.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Τσερνισέβα, Ευγενία. Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών. ΤΕΙ Πειραιά, 2010.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.