Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ
Κύριος συγγραφέας: | Καραλάγας, Γεώργιος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1595 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
ανά: Γεωργίου, Μαριάννα-Ευτυχία
Έκδοση: (2018) -
Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
ανά: Πετσίνης, Κωνσταντίνος
Έκδοση: (2018) -
Ανάλυση και τμηματοποίηση της συμπεριφοράς καταναλωτών με εφαρμογή της μεθόδου WAP : μελέτη περίπτωσης
ανά: Μουρτζίνου, Παναγιώτα
Έκδοση: (2018) -
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
ανά: Βεντούρη, Μαρία
Έκδοση: (2018) -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
ανά: Βαβόλας, Παύλος
Έκδοση: (2017)