Καραλάγας, Γ. (2014). Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ. ΤΕΙ Πειραιά.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Καραλάγας, Γεώργιος. Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Καραλάγας, Γεώργιος. Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.