Καραλάγας, Γ. (2014). Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ. ΤΕΙ Πειραιά.
Chicago Style (17th ed.) CitationΚαραλάγας, Γεώργιος. Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
MLA (8th ed.) CitationΚαραλάγας, Γεώργιος. Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ. ΤΕΙ Πειραιά, 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.