Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Σαϊταρίδου, Αγάπη, Ρινακάκη, Βασιλική
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1592
_version_ 1780524091315322880
abstract Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας αλλά και η μετάβαση από υπηρεσίες απλής φωνητικής επικοινωνίας σε υπηρεσίες ανταλλαγής δεδομένων οδήγησαν τους παρόχους να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στην αναβάθμιση και τη βελτίωση των παρεχομένων προϊόντων και υπηρεσιών. Επιπλέον, η οικονομική κρίση δημιουργεί όλο και περισσότερα προβλήματα βιωσιμότητας στις περισσότερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες επιζητούν να διατηρούν με κάθε τρόπο τους χρήστες τους και να βρουν τρόπους να πάρουν χρήστες από άλλους παρόχους. Η παρούσα εργασία εξετάζει τα αίτια της αφοσίωσης των φοιτητών (έως 30 ετών) ανώτατων σχολών σε μία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Η έρευνα και ανάπτυξη του θέματος βασίστηκε σε πρωτογενή έρευνα (ανάλυση ερωτηματολογίων) και σε δευτερογενή ανάλυση (βιβλιογραφική ανασκόπηση). Μεθοδολογία: Η έρευνα είναι ποσοτική και έγινε με την χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα φοιτητών, αφού στηρίζεται στις αρχές του θετικισμού. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με την χρήση επαγωγικής αλλά και περιγραφικής στατιστικής. Κύρια συμπεράσματα: Η ανάλυση οδήγησε στο συμπέρασμα ότι η ικανοποίηση του πελάτη είχε μία ήπια ή μέτρια επίδραση στην αφοσίωση των ερωτώμενων και ότι υπάρχει θετική επίδραση στην αφοσίωση των πελατών από την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Ειδικότερα, η αφοσίωση των πελατών εξαρτάται από τις υπηρεσίες, από τις συσκευές, και την εξυπηρέτηση πελατών, ενώ αρνητική επίδραση έχουν οι χρεώσεις.
abstracttranslated In an era where there is a rapid development in the field of telecommunications, mobile users require service quality and support. Fierce competition with the entry of new mobile operators and transition of services from simple voice communication to data exchange led providers to turn their interest in upgrading and improving their products and services. Moreover, the financial crisis is creating more and more problems of sustainability in most mobile phone companies which seek to maintain in every way their users and find ways to get users from other providers. This assignment examines the causes of the dedication of university students (up to 30 years old) in mobile telecommunications’ providers. The research and development of the subject is based on primary research (questionnaires’ analysis) and secondary analysis (literature review). Methodology: The research is quantitative and was conducted using a questionnaire to a sample of students, as it is based on the principles of positivism. Data analysis was performed using descriptive and inferential statistics. Main conclusions: The analysis led to the conclusion that customer satisfaction had a mild or moderate influence on the dedication of the respondents and that there is a positive effect on customer loyalty than quality of service. Specifically, customer loyalty depends on the services of devices, and customer service, while negative effects are charges.
advisor
author Σαϊταρίδου, Αγάπη
Ρινακάκη, Βασιλική
author_facet Σαϊταρίδου, Αγάπη
Ρινακάκη, Βασιλική
author_sort Σαϊταρίδου, Αγάπη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1592
institution University of West Attica Campus II
keyword Κινητή τηλεφωνία
Αφοσίωση πελάτη
Τηλεπικοινωνίες
Πελάτες
Ικανοποίηση
Προσφερόμενες υπηρεσίες
Εταιρείες
Φήμη
language Greek
physical 72 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-15922018-12-14T10:44:16Z Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής Σαϊταρίδου, Αγάπη Ρινακάκη, Βασιλική Κυριαζόπουλος, Παναγιώτης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος Κινητή τηλεφωνία Αφοσίωση πελάτη Τηλεπικοινωνίες Πελάτες Ικανοποίηση Προσφερόμενες υπηρεσίες Εταιρείες Φήμη Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας αλλά και η μετάβαση από υπηρεσίες απλής φωνητικής επικοινωνίας σε υπηρεσίες ανταλλαγής δεδομένων οδήγησαν τους παρόχους να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στην αναβάθμιση και τη βελτίωση των παρεχομένων προϊόντων και υπηρεσιών. Επιπλέον, η οικονομική κρίση δημιουργεί όλο και περισσότερα προβλήματα βιωσιμότητας στις περισσότερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες επιζητούν να διατηρούν με κάθε τρόπο τους χρήστες τους και να βρουν τρόπους να πάρουν χρήστες από άλλους παρόχους. Η παρούσα εργασία εξετάζει τα αίτια της αφοσίωσης των φοιτητών (έως 30 ετών) ανώτατων σχολών σε μία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Η έρευνα και ανάπτυξη του θέματος βασίστηκε σε πρωτογενή έρευνα (ανάλυση ερωτηματολογίων) και σε δευτερογενή ανάλυση (βιβλιογραφική ανασκόπηση). Μεθοδολογία: Η έρευνα είναι ποσοτική και έγινε με την χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα φοιτητών, αφού στηρίζεται στις αρχές του θετικισμού. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με την χρήση επαγωγικής αλλά και περιγραφικής στατιστικής. Κύρια συμπεράσματα: Η ανάλυση οδήγησε στο συμπέρασμα ότι η ικανοποίηση του πελάτη είχε μία ήπια ή μέτρια επίδραση στην αφοσίωση των ερωτώμενων και ότι υπάρχει θετική επίδραση στην αφοσίωση των πελατών από την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Ειδικότερα, η αφοσίωση των πελατών εξαρτάται από τις υπηρεσίες, από τις συσκευές, και την εξυπηρέτηση πελατών, ενώ αρνητική επίδραση έχουν οι χρεώσεις. In an era where there is a rapid development in the field of telecommunications, mobile users require service quality and support. Fierce competition with the entry of new mobile operators and transition of services from simple voice communication to data exchange led providers to turn their interest in upgrading and improving their products and services. Moreover, the financial crisis is creating more and more problems of sustainability in most mobile phone companies which seek to maintain in every way their users and find ways to get users from other providers. This assignment examines the causes of the dedication of university students (up to 30 years old) in mobile telecommunications’ providers. The research and development of the subject is based on primary research (questionnaires’ analysis) and secondary analysis (literature review). Methodology: The research is quantitative and was conducted using a questionnaire to a sample of students, as it is based on the principles of positivism. Data analysis was performed using descriptive and inferential statistics. Main conclusions: The analysis led to the conclusion that customer satisfaction had a mild or moderate influence on the dedication of the respondents and that there is a positive effect on customer loyalty than quality of service. Specifically, customer loyalty depends on the services of devices, and customer service, while negative effects are charges. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1592 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 72 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1592/14/de_00159.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1592/16/de_00159_parousiasi.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
Σαϊταρίδου, Αγάπη
Ρινακάκη, Βασιλική
Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
title Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
title_full Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
title_fullStr Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
title_full_unstemmed Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
title_short Οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: Η περίπτωση νέων φοιτητών ΑΕΙ 18-30 ετών, στην περιοχή της Αττικής
title_sort οι παράγοντες που επιδρούν στην απόφαση των χρηστών κινητής τηλεφωνίας να παραμείνουν σε μία εταιρεία: η περίπτωση νέων φοιτητών αει 18-30 ετών, στην περιοχή της αττικής
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1592