Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1555
_version_ 1780524088577490944
abstract Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου των τουριστικών γραφείων είναι απαραίτητη για την εξέλιξη του τουρισμού, του βασικού πυλώνα της οικονομίας της χώρας. Σε ολόκληρη τη χώρα προσεγγιστικά λειτουργούν 4.000 τουριστικά γραφεία, ο μεγαλύτερος αριθμός των οποίων είναι συγκεντρωμένος στο νομό της Αττικής. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και περιέχει ανασκόπηση της βιβλιογραφίας , καθώς και αποτελέσματα προσωπικής έρευνας της συγγραφέα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του τουρισμού και της διαφήμισης καθώς αναλύονται τα είδη τους και οι παράμετροι που συντελούν για την επιτυχημένη εφαρμογής τους. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται ο κλάδος των τουριστικών γραφείων όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα. Στόχος του κεφαλαίου είναι η αποσαφήνιση της υφιστάμενης κατάστασης και η μελλοντική του πορεία. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η συμπεριφορά του ατόμου απέναντι στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται οι στρατηγικές διαφήμισης, που ακολουθούν τα τουριστικά γραφεία και η αποτελεσματικότητα τους.
abstracttranslated The subject of this thesis will examine the industry of travel agencies, the course and the strategies pursued in marketing. The positive trend in the industry of travel agencies is needed for the development of tourism, the basic pillar of the economy. Across the country operate approximately 4,000 travel agencies, the largest number of which is concentrated in the prefecture of Attica. The work consists of four chapters and reviews of the literature and personal research results of the author. The first chapter discusses the concept of tourism and advertising as well as analyzes the types and parameters that contribute to successful implementation. The next chapter discusses the industry of tourism office as it is configured today. The aim of the chapter is to clarify the current situation and its future course. The third chapter analyzes the advertising, followed by travel agencies and their effectiveness. In the fourth and final chapter of this thesis .
advisor
author Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά
author_facet Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά
author_sort Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1555
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαφήμιση
Στρατηγικές διαφήμισης
Τουριστικά γραφεία
Tour operators
Αμοιβή
Εργασία
Συμβόλαια
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουριστικά προϊόντα
language Greek
physical 75 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-15552018-12-14T10:51:43Z Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά Χυζ, Αλίνα Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Τουρισμός Διαφήμιση Στρατηγικές διαφήμισης Τουριστικά γραφεία Tour operators Αμοιβή Εργασία Συμβόλαια Τουριστικό μάρκετινγκ Τουριστικά προϊόντα Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου των τουριστικών γραφείων είναι απαραίτητη για την εξέλιξη του τουρισμού, του βασικού πυλώνα της οικονομίας της χώρας. Σε ολόκληρη τη χώρα προσεγγιστικά λειτουργούν 4.000 τουριστικά γραφεία, ο μεγαλύτερος αριθμός των οποίων είναι συγκεντρωμένος στο νομό της Αττικής. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και περιέχει ανασκόπηση της βιβλιογραφίας , καθώς και αποτελέσματα προσωπικής έρευνας της συγγραφέα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του τουρισμού και της διαφήμισης καθώς αναλύονται τα είδη τους και οι παράμετροι που συντελούν για την επιτυχημένη εφαρμογής τους. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται ο κλάδος των τουριστικών γραφείων όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα. Στόχος του κεφαλαίου είναι η αποσαφήνιση της υφιστάμενης κατάστασης και η μελλοντική του πορεία. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η συμπεριφορά του ατόμου απέναντι στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται οι στρατηγικές διαφήμισης, που ακολουθούν τα τουριστικά γραφεία και η αποτελεσματικότητα τους. The subject of this thesis will examine the industry of travel agencies, the course and the strategies pursued in marketing. The positive trend in the industry of travel agencies is needed for the development of tourism, the basic pillar of the economy. Across the country operate approximately 4,000 travel agencies, the largest number of which is concentrated in the prefecture of Attica. The work consists of four chapters and reviews of the literature and personal research results of the author. The first chapter discusses the concept of tourism and advertising as well as analyzes the types and parameters that contribute to successful implementation. The next chapter discusses the industry of tourism office as it is configured today. The aim of the chapter is to clarify the current situation and its future course. The third chapter analyzes the advertising, followed by travel agencies and their effectiveness. In the fourth and final chapter of this thesis . 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1555 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 75 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1555/9/log_00160.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Τουρισμός
Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά
Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
title Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
title_full Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
title_fullStr Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
title_full_unstemmed Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
title_short Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
title_sort στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Τουρισμός
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1555