Τα social media στον τουρισμό

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σιόλας, Δημήτριος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1553
_version_ 1780524348275163136
abstract Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ώστε να μπορέσει ο αναγνώστης να εξοικειωθεί με τις έννοιες. Στη συνέχεια διερευνάται μέσα από συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν σε στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων της Αρκαδίας ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης του Social Media Marketing στις επιχειρήσεις τους. Τα κύρια συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η έρευνα είναι πως η ανάπτυξη και διάδοση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης επιφέρει κρίσιμες αλλαγές στα μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών και γενικότερα στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν, αξιολογούν, παράγουν, αγοράζουν και καταναλώνουν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες. Ως εκ τούτου, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης επιδρούν καταλυτικά στον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονοι τουρίστες συγκροτούν και καταναλώνουν την τουριστική εμπειρία, και παρέχουν πληθώρα εργαλείων στους υπεύθυνους μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων και προορισμών. Σε διεθνές επίπεδο η τάση υιοθέτησης των τεχνολογιών του Web 2.0 φαίνεται να επεκτείνεται χρόνο με τον χρόνο. Οι εταιρείες αρχίζουν να εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο τα εργαλεία αυτά και να τα ενσωματώνουν στις γενικότερες στρατηγικές τους μάρκετινγκ.
abstracttranslated The Present Final Work aims to highlight the degree that the means of social media affect in the enterprises. Initially, a theoretical background for the tourism, the marketing and the social means of networking is presented, in order to enable the reader to familiarize himself with the concepts. Afterwards, the degree and the way of use of Social Media Marketing in their enterprises are investigated, through interviews that were conducted in executives of hotel units in Arcadia. The main conclusions in which the research leads is that the development and the dissemination of social means of networking involve critical changes in the consumer’s models of behavior and generally in the way the users seek, evaluate ,produce, buy and consume information, products and services. Consequently, the sites of social networking affect catalytic the way in which the modern tourists structure and consume the tourist experience, and provide an abundance of tools in the responsible ones for tourist products and destinations marketing. In international level, the tendency of adopting the technologies of Web 2.0 seems to expand year by year. The companies begin to increasingly trust these tools and incorporate them in their more general marketing strategies.
advisor
author Σιόλας, Δημήτριος
author_facet Σιόλας, Δημήτριος
author_sort Σιόλας, Δημήτριος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1553
institution University of West Attica Campus II
keyword Social media
Τουρισμός
Μάρκετινγκ
Marketing
Τουριστικές επιχειρήσεις
Αρκαδία
language Greek
physical 57 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-15532018-12-14T10:51:44Z Τα social media στον τουρισμό Σιόλας, Δημήτριος Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Τουρισμός TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Social media Τουρισμός Μάρκετινγκ Marketing Τουριστικές επιχειρήσεις Αρκαδία Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ώστε να μπορέσει ο αναγνώστης να εξοικειωθεί με τις έννοιες. Στη συνέχεια διερευνάται μέσα από συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν σε στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων της Αρκαδίας ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης του Social Media Marketing στις επιχειρήσεις τους. Τα κύρια συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η έρευνα είναι πως η ανάπτυξη και διάδοση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης επιφέρει κρίσιμες αλλαγές στα μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών και γενικότερα στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν, αξιολογούν, παράγουν, αγοράζουν και καταναλώνουν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες. Ως εκ τούτου, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης επιδρούν καταλυτικά στον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονοι τουρίστες συγκροτούν και καταναλώνουν την τουριστική εμπειρία, και παρέχουν πληθώρα εργαλείων στους υπεύθυνους μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων και προορισμών. Σε διεθνές επίπεδο η τάση υιοθέτησης των τεχνολογιών του Web 2.0 φαίνεται να επεκτείνεται χρόνο με τον χρόνο. Οι εταιρείες αρχίζουν να εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο τα εργαλεία αυτά και να τα ενσωματώνουν στις γενικότερες στρατηγικές τους μάρκετινγκ. The Present Final Work aims to highlight the degree that the means of social media affect in the enterprises. Initially, a theoretical background for the tourism, the marketing and the social means of networking is presented, in order to enable the reader to familiarize himself with the concepts. Afterwards, the degree and the way of use of Social Media Marketing in their enterprises are investigated, through interviews that were conducted in executives of hotel units in Arcadia. The main conclusions in which the research leads is that the development and the dissemination of social means of networking involve critical changes in the consumer’s models of behavior and generally in the way the users seek, evaluate ,produce, buy and consume information, products and services. Consequently, the sites of social networking affect catalytic the way in which the modern tourists structure and consume the tourist experience, and provide an abundance of tools in the responsible ones for tourist products and destinations marketing. In international level, the tendency of adopting the technologies of Web 2.0 seems to expand year by year. The companies begin to increasingly trust these tools and incorporate them in their more general marketing strategies. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1553 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 57 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1553/9/log_00158.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Σιόλας, Δημήτριος
Τα social media στον τουρισμό
title Τα social media στον τουρισμό
title_full Τα social media στον τουρισμό
title_fullStr Τα social media στον τουρισμό
title_full_unstemmed Τα social media στον τουρισμό
title_short Τα social media στον τουρισμό
title_sort τα social media στον τουρισμό
topic TPSH::Τουρισμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1553