Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
Κύριος συγγραφέας: | Κώνστας, Χρήστος - Ιωάννης |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1540 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
ανά: Νίνας, Αινείας
Έκδοση: (2017) -
Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
ανά: Ματθαιάκη, Γεωργία
Έκδοση: (2018) -
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
ανά: Χατζηαλέξης, Γεώργιος
Έκδοση: (2019) -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
ανά: Βαβόλας, Παύλος
Έκδοση: (2017) -
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης Πωλήσεων – “Η Περίπτωση της Εμπορικής Επιχείρησης Βιβλίων”
ανά: Αναγνώστου, Κλεοπάτρα, κ.ά.
Έκδοση: (2014)