Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Φαμπιάτου, Στεφανία - Ελένη Δ.
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1537
_version_ 1780524087882285056
abstract Μέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη σημασία της ύπαρξης του Τραπεζικού Μάρκετινγκ στην σύγχρονη, άκρως ανταγωνιστική και απαιτητική, εγχώρια και διεθνή τραπεζική αγορά. Επίσης, αναφερόμαστε στις ραγδαίες και ριζικές αλλαγές οι οποίες έχουν επέλθει στο Ελληνικό Τραπεζικό τοπίο ύστερα από την προσφυγή της χώρας μας στο Δ.Ν.Τ. εν έτη 2010, λόγω της εκτίναξης του ελληνικού χρέους το 2009 και καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον αυτού. Στο έργο αυτό μας εξυπηρετούν τα στοιχεία που αντλούμε από έρευνες και συνεντεύξεις έμπειρων τραπεζικών στελεχών και έγκριτων οικονομολόγων, οι οποίοι βιώνουν αυτή την πραγματικότητα, από άρθρα οικονομικών συντακτών, από επιστημονικά περιοδικά καθώς και από εξειδικευμένη στο Τραπεζικό σύστημα βιβλιογραφία.
advisor
author Φαμπιάτου, Στεφανία - Ελένη Δ.
author_facet Φαμπιάτου, Στεφανία - Ελένη Δ.
author_sort Φαμπιάτου, Στεφανία - Ελένη Δ.
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1537
institution University of West Attica Campus II
keyword Χρηματοδότηση
Τράπεζες
Μάρκετινγκ
Τραπεζικά προϊόντα
Τραπεζικές υπηρεσίες
Ελληνικό τραπεζικό σύστημα
language Greek
physical 71 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-15372018-12-14T10:49:45Z Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον Φαμπιάτου, Στεφανία - Ελένη Δ. Συκιανάκης, Νικόλαος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Τράπεζες και Τραπεζικές Εργασίες TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Χρηματοδότηση Τράπεζες Μάρκετινγκ Τραπεζικά προϊόντα Τραπεζικές υπηρεσίες Ελληνικό τραπεζικό σύστημα Μέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη σημασία της ύπαρξης του Τραπεζικού Μάρκετινγκ στην σύγχρονη, άκρως ανταγωνιστική και απαιτητική, εγχώρια και διεθνή τραπεζική αγορά. Επίσης, αναφερόμαστε στις ραγδαίες και ριζικές αλλαγές οι οποίες έχουν επέλθει στο Ελληνικό Τραπεζικό τοπίο ύστερα από την προσφυγή της χώρας μας στο Δ.Ν.Τ. εν έτη 2010, λόγω της εκτίναξης του ελληνικού χρέους το 2009 και καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον αυτού. Στο έργο αυτό μας εξυπηρετούν τα στοιχεία που αντλούμε από έρευνες και συνεντεύξεις έμπειρων τραπεζικών στελεχών και έγκριτων οικονομολόγων, οι οποίοι βιώνουν αυτή την πραγματικότητα, από άρθρα οικονομικών συντακτών, από επιστημονικά περιοδικά καθώς και από εξειδικευμένη στο Τραπεζικό σύστημα βιβλιογραφία. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1537 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 71 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1537/9/log_00142.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Τράπεζες και Τραπεζικές Εργασίες
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Φαμπιάτου, Στεφανία - Ελένη Δ.
Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
title Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
title_full Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
title_fullStr Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
title_full_unstemmed Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
title_short Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
title_sort μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: ελληνικό τραπεζικό σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Τράπεζες και Τραπεζικές Εργασίες
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1537