Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κουφωλιάς, Νικόλαος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2012
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1483
_version_ 1780524086790717440
abstract Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά έτος της εταιρείας, το ανθρώπινο δυναμικό, το μάρκετινγκ και άλλα βασικά στοιχεία. Στο δεύτερο κεφαλαίο θα αναλύσουμε το περιβάλλον στο οποίο κινείται η εταιρεία με τη βοήθεια των αναλύσεων SWOT, 5 δυνάμεις του ανταγωνισμού συμφώνα με τον Porter και την αλυσίδα αξιών. Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε τον ανταγωνισμό μεταξύ των δύο μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου και θα αναφέρουμε τη στρατηγική της εταιρείας λόγο της κρίσης. Τέλος θα κλείσουμε τη πτυχιακή με τα σημαντικότερα ευρήματα από τη συγγραφή της παρούσας εργασίας και θα κάνουμε μερικές προτάσεις για την εταιρεία.
abstracttranslated In this project, we examine the largest company in terms of market share in the mobile phone industry. In the first part of this study, basic data such as history, phases of the company, human resources, marketing and other key elements are reported. In the second chapter we will analyze the company environment by applying SWOT analysis, 5 Forces of Competition according to Porter and the value chain. The third chapter refers to the competition between the two largest companies of the industry and analyzes the company's strategy during the crisis. The project is concluded with the main findings and suggestions for upgrading the company operation.
advisor
author Κουφωλιάς, Νικόλαος
author_facet Κουφωλιάς, Νικόλαος
author_sort Κουφωλιάς, Νικόλαος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1483
institution University of West Attica Campus II
keyword Μάνατζμεντ
Στρατηγική
Cosmote Hellas
Marketing
Προμηθευτές
Προγράμματα
SWOT Analysis
Κερδοφορία
language Greek
physical 95 σελ.
publishDate 2012
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-14832018-12-14T10:49:50Z Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas Κουφωλιάς, Νικόλαος Σταυρουλάκης, Δημήτριος Τμήμα Λογιστικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες Μάνατζμεντ Στρατηγική Cosmote Hellas Marketing Προμηθευτές Προγράμματα SWOT Analysis Κερδοφορία Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά έτος της εταιρείας, το ανθρώπινο δυναμικό, το μάρκετινγκ και άλλα βασικά στοιχεία. Στο δεύτερο κεφαλαίο θα αναλύσουμε το περιβάλλον στο οποίο κινείται η εταιρεία με τη βοήθεια των αναλύσεων SWOT, 5 δυνάμεις του ανταγωνισμού συμφώνα με τον Porter και την αλυσίδα αξιών. Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε τον ανταγωνισμό μεταξύ των δύο μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου και θα αναφέρουμε τη στρατηγική της εταιρείας λόγο της κρίσης. Τέλος θα κλείσουμε τη πτυχιακή με τα σημαντικότερα ευρήματα από τη συγγραφή της παρούσας εργασίας και θα κάνουμε μερικές προτάσεις για την εταιρεία. In this project, we examine the largest company in terms of market share in the mobile phone industry. In the first part of this study, basic data such as history, phases of the company, human resources, marketing and other key elements are reported. In the second chapter we will analyze the company environment by applying SWOT analysis, 5 Forces of Competition according to Porter and the value chain. The third chapter refers to the competition between the two largest companies of the industry and analyzes the company's strategy during the crisis. The project is concluded with the main findings and suggestions for upgrading the company operation. 2012-11 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1483 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 95 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1483/9/log_00127.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες
Κουφωλιάς, Νικόλαος
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
title Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
title_full Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
title_fullStr Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
title_full_unstemmed Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
title_short Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
title_sort μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας cosmote hellas
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1483