Τα social media στον τουρισμό

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη, Βερβέρογλου, Ιωάννης
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1465
_version_ 1780524085938225152
abstract Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου έχει επιφέρει κρίσιμες αλλαγές στις συμπεριφορές των ατόμων και γενικότερα, στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν, αγοράζουν ή αντλούν πληροφορίες από αυτό. Τα social media, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διεθνή αγορά, λόγω της αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, που έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμιση τους μέσω του διαδικτύου. Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η ενημέρωσή τους για τις απόψεις των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εμπορεύονται, αυξάνοντας την δημοτικότητα και κατ’ επέκταση την κερδοφορία τους. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αδράξουν την ευκαιρία αυτή, εκμεταλλευόμενοι όσο περισσότερο μπορούν την δύναμη των μέσων αυτών. Για να είναι επιτυχημένη, θα πρέπει τα στελέχη της επιχείρησης να βρουν τον κατάλληλο τρόπο, ώστε να εστιάσουν την προσοχή των καταναλωτών στα προϊόντα που προωθούν. Η ανάμειξη των επιχειρήσεων με τα social media, αποτελεί επιτακτική ανάγκη στη σημερινή εποχή, διότι με την είσοδο τους στον χώρο αυτό, είναι σε θέση να δημιουργήσουν και να προωθήσουν στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.
advisor
author Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη
Βερβέρογλου, Ιωάννης
author_facet Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη
Βερβέρογλου, Ιωάννης
author_sort Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1465
institution University of West Attica Campus II
keyword Τουρισμός
Social media
Κοινωνική δικτύωση
Costa Navarino
language Greek
physical 87 σελ.
publishDate 2013
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-14652018-12-14T10:49:38Z Τα social media στον τουρισμό Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη Βερβέρογλου, Ιωάννης Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Λογιστικής TPSH::Τουρισμός TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Τουρισμός Social media Κοινωνική δικτύωση Costa Navarino Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου έχει επιφέρει κρίσιμες αλλαγές στις συμπεριφορές των ατόμων και γενικότερα, στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν, αγοράζουν ή αντλούν πληροφορίες από αυτό. Τα social media, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διεθνή αγορά, λόγω της αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, που έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμιση τους μέσω του διαδικτύου. Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η ενημέρωσή τους για τις απόψεις των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εμπορεύονται, αυξάνοντας την δημοτικότητα και κατ’ επέκταση την κερδοφορία τους. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αδράξουν την ευκαιρία αυτή, εκμεταλλευόμενοι όσο περισσότερο μπορούν την δύναμη των μέσων αυτών. Για να είναι επιτυχημένη, θα πρέπει τα στελέχη της επιχείρησης να βρουν τον κατάλληλο τρόπο, ώστε να εστιάσουν την προσοχή των καταναλωτών στα προϊόντα που προωθούν. Η ανάμειξη των επιχειρήσεων με τα social media, αποτελεί επιτακτική ανάγκη στη σημερινή εποχή, διότι με την είσοδο τους στον χώρο αυτό, είναι σε θέση να δημιουργήσουν και να προωθήσουν στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1465 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 87 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1465/9/log_00109.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη
Βερβέρογλου, Ιωάννης
Τα social media στον τουρισμό
title Τα social media στον τουρισμό
title_full Τα social media στον τουρισμό
title_fullStr Τα social media στον τουρισμό
title_full_unstemmed Τα social media στον τουρισμό
title_short Τα social media στον τουρισμό
title_sort τα social media στον τουρισμό
topic TPSH::Τουρισμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1465