Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Καλιάρχη, Μαρία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1435
_version_ 1780524083586269184
abstract Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται με γενικούς και ειδικούς όρους η έννοια της επιχειρηματικότητας. Στη συνέχεια, εξετάζουμε για ποιο λόγο η επιχειρηματικότητα που ασκείται από γυναίκες χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση. Επιπλέον γίνετε μια ιστορική αναδρομή σχετικά με το πώς ήταν η ζωή της γυναίκας σε άλλες εποχές. Στο δεύτερο κεφάλαιο συνεχίζεται η ανάλυση με την επαγγελματική εξέλιξη της γυναίκας από την στιγμή που θα ανοίξουν οι πόρτες γι’άυτην στην εργασία και στο κόσμο των επιχειρήσεων έως και σήμερα. Επίσης όπως έχει αποδειχθεί από έρευνες αναπτύσσονται τα επαγγέλματα που έλκουν τις γυναίκες για να ξεκινήσουν την καριέρα τους και τους λόγους τους οποίους διάλεξαν τη συγκεκριμένη επιχείρηση, ορίζονται τα χαρακτηριστικά που έχουν συνήθως οι γυναίκες επαγγελματίες και τέλος αναφέρονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η γυναίκα επιχειρηματίας Το τρίτο κεφάλαιο αφιερώνεται στα διάφορα προγράμματα (έτος 2012- 2014) που κατά διαστήματα ανακοινώνονται από διάφορους φορείς με σκοπό την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας με κάθε δυνατό τρόπο είτε εκπαιδευτικό (σεμινάρια, ημερίδες, προγράμματα) είτε υπό την μορφή επιδοτήσεων ως ενίσχυση για το «άνοιγμα» επιχειρήσεων από γυναίκες. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις γυναίκες και στους άντρες επιχειρηματίες ,κυρίως για τις διαφορές όσον αφορά το φύλο, τον σκοπό και την αντίληψη των δύο πλευρών. Στο τέλος υπάρχουν συνεντεύξεις Ελληνίδων επιχειρηματιών. Συμβουλές που θα έδιναν σε μία νεοεισερχόμενη στον κόσμο των επιχειρήσεων γυναίκα και άλλα πολλά. Στο τελευταίο κεφάλαιο και με την βοήθεια ενός ερωτηματολογίου από την επιβλέπουσα καθηγήτρια, κα. Ελένη Θάνου που απευθύνεται αποκλειστικά σε Γυναίκες επιχειρηματίες παρουσιάζω γραφήματα με ποσοστά ανά την περίπτωση με βάση της απαντήσεις των ερωτηθέντων Ελληνίδων επιχειρηματιών στα Δυτικά Προάστια που είχαν την υπομονή να απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο για την επίτευξη της εργασίας.
advisor
author Καλιάρχη, Μαρία
author_facet Καλιάρχη, Μαρία
author_sort Καλιάρχη, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1435
institution University of West Attica Campus II
keyword Γυναικεία επιχειρηματικότητα
Ελλάδα
Επιχειρηματικότητα
Γυναίκες
Επιδοτήσεις
Προγράμματα ενίσχυσης επιχειρηματικότητας
language Greek
physical 66 σελ.
publishDate 2013
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-14352018-12-14T10:49:09Z Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα Καλιάρχη, Μαρία Θάνου, Ελένη Τμήμα Λογιστικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων Γυναικεία επιχειρηματικότητα Ελλάδα Επιχειρηματικότητα Γυναίκες Επιδοτήσεις Προγράμματα ενίσχυσης επιχειρηματικότητας Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται με γενικούς και ειδικούς όρους η έννοια της επιχειρηματικότητας. Στη συνέχεια, εξετάζουμε για ποιο λόγο η επιχειρηματικότητα που ασκείται από γυναίκες χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση. Επιπλέον γίνετε μια ιστορική αναδρομή σχετικά με το πώς ήταν η ζωή της γυναίκας σε άλλες εποχές. Στο δεύτερο κεφάλαιο συνεχίζεται η ανάλυση με την επαγγελματική εξέλιξη της γυναίκας από την στιγμή που θα ανοίξουν οι πόρτες γι’άυτην στην εργασία και στο κόσμο των επιχειρήσεων έως και σήμερα. Επίσης όπως έχει αποδειχθεί από έρευνες αναπτύσσονται τα επαγγέλματα που έλκουν τις γυναίκες για να ξεκινήσουν την καριέρα τους και τους λόγους τους οποίους διάλεξαν τη συγκεκριμένη επιχείρηση, ορίζονται τα χαρακτηριστικά που έχουν συνήθως οι γυναίκες επαγγελματίες και τέλος αναφέρονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η γυναίκα επιχειρηματίας Το τρίτο κεφάλαιο αφιερώνεται στα διάφορα προγράμματα (έτος 2012- 2014) που κατά διαστήματα ανακοινώνονται από διάφορους φορείς με σκοπό την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας με κάθε δυνατό τρόπο είτε εκπαιδευτικό (σεμινάρια, ημερίδες, προγράμματα) είτε υπό την μορφή επιδοτήσεων ως ενίσχυση για το «άνοιγμα» επιχειρήσεων από γυναίκες. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις γυναίκες και στους άντρες επιχειρηματίες ,κυρίως για τις διαφορές όσον αφορά το φύλο, τον σκοπό και την αντίληψη των δύο πλευρών. Στο τέλος υπάρχουν συνεντεύξεις Ελληνίδων επιχειρηματιών. Συμβουλές που θα έδιναν σε μία νεοεισερχόμενη στον κόσμο των επιχειρήσεων γυναίκα και άλλα πολλά. Στο τελευταίο κεφάλαιο και με την βοήθεια ενός ερωτηματολογίου από την επιβλέπουσα καθηγήτρια, κα. Ελένη Θάνου που απευθύνεται αποκλειστικά σε Γυναίκες επιχειρηματίες παρουσιάζω γραφήματα με ποσοστά ανά την περίπτωση με βάση της απαντήσεις των ερωτηθέντων Ελληνίδων επιχειρηματιών στα Δυτικά Προάστια που είχαν την υπομονή να απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο για την επίτευξη της εργασίας. 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1435 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 66 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1435/9/log_00079.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
Καλιάρχη, Μαρία
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
title Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
title_full Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
title_fullStr Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
title_full_unstemmed Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
title_short Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
title_sort η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην ελλάδα
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1435