Η αύξηση των εταιριών χρονομεριστικής μίσθωσης (Timesharing)
Main Authors: | Βασίλου, Αμαλία, Σκρέκη, Νικολέττα |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
ΤΕΙ Πειραιά
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1351 |
Similar Items
-
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
by: Κουρνιανού, Αικατερίνη
Published: (2014) -
Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών μία βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing-management
by: Βασιλειάδης Χρήστος Α.
Published: (2003) -
Μάρκετινγκ τουρισμού και ποιοτική εξυπηρέτηση τουρίστες και ταξιδιώτες στη σύγχρονη Ελλάδα
by: Σιταράς Θωμάς, et al.
Published: (2004) -
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
by: Καμπουρογιάννη, Ευγενία
Published: (2014) -
Τουριστικό μάρκετινγκ
by: Ηγουμενάκης Νίκος Γ.
Published: (1999)