Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Δήμα, Αριάννα, Ιμπραχίμη, Ανιέζα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1325
_version_ 1780524695589748736
abstract Το τουριστικό προϊόν είναι από την φύση του ένα σύνθετο προϊόν στην παραγωγή και προσφορά του οποίου εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους κλάδοι της οικονομίας. Στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος συμβάλλουν οι φυσικοί πόροι, οι ανθρώπινοι πόροι, τα μέσα επικοινωνίας και μεταφορών, τα ξενοδοχεία και κάθε είδους καταλύματα, τα εστιατόρια, τα γραφεία πληροφόρησης του κοινού, τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, οι ξεναγοί, οι διερμηνείς, τα κρουαζιερόπλοια, οι εταιρείες ενοικίασης σκαφών, κ.ά. Όλα τα παραπάνω στοιχεία καλούνται να διαχειριστούν και να οργανώσουν του τουριστικά γραφεία αποτελώντας το συνδετικό κρίκο της αλυσίδας διάθεσης του τουριστικού προϊόντος. Στην παρούσα εργασία, ο βασικός σκοπός είναι να παρουσιαστεί η οργάνωση και η διοίκηση του τουριστικού γραφείου καθώς και η ικανοποίηση των πελατών - ταξιδιωτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού η εργασία χωρίζεται σε τρία (3) μέρη: στο πρώτο μέρος αναλύεται η οργάνωση και η διοίκηση των τουριστικών γραφείων, στο δεύτερο η ικανοποίηση των πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και στο τρίτο εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης του τουριστικού γραφείου Paradise Vacation Club. Ειδικότερα, στο πρώτο μέρος περιλαμβάνονται πέντε (5) επιμέρους κεφάλαια στα οποία κατά σειρά αναλύονται οι έννοια και οι υπηρεσίες των τουριστικών γραφείων, ο βασικός τρόπος οργάνωσής τους και η διάκρισή τους σε τμήματα αλλά και στοιχεία που αφορούν τους Tour Operator όπως τα τουριστικά πακέτα που προσφέρουν, η κοστολόγησή τους κλπ. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας , που περιλαμβάνει ένα βασικό κεφάλαιο, παρουσιάζεται η ικανοποίηση των πελατών, οι επιδράσεις που ασκεί αλλά και ο τρόπος διαχείρισης των πελατών σε κάθε περίπτωση. Η εργασία ολοκληρώνεται στο τρίτο μέρος το οποίο χωρίζεται σε τέσσερα (4) κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται βασικά στοιχεία της εταιρείας Paradise Vacation Club Ε.Π.Ε. (οργανόγραμμα, υπηρεσίες, στόχοι κλπ), στο δεύτερο παρουσιάζονται τα στοιχεία της έρευνας που θα πραγματοποιηθεί αναφορικά με την ικανοποίηση των πελατών του γραφείου, στο τρίτο τα αποτελέσματα της έρευνας ενώ η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων που εξήχθησαν σε ξεχωριστό κεφάλαιο.
abstracttranslated The tourist product is by nature a complex product in the production and supply of which involved numerous different sectors of the economy. In shaping the tourism product contribute natural resources, human resources, communication and transport, hotels and any kind of accommodation, restaurants, offices public information, the car rental agencies, tour guides, interpreters, cruise ships, companies hire boats, etc. All these elements have to manage and organize the travel agencies forming a link in the supply chain of the tourism product. In this thesis, the main purpose is to present the organization and administration of the tourist office and customer satisfaction - traveler services provided. To achieve this objective, the thesis is divided into three (3) parts: the first part analyzes the organization and administration of the tourist office, the second customer satisfaction with the services provided and the third examines the case study of the tourism office Paradise Vacation Club. In particular, the first part includes five (5) individual chapters in order analyzed the concepts and services of the tourist office, the main way their organization and to distinguish them into sections and data relating to the Tour Operator such as tourist packages offer, the price, etc. In the second part, this includes a chapter, customer satisfaction, the effects that appear and also the way customer management in each case. Thesis completed in the third part, which is divided into four (4) chapters. The first chapter presents basic company information Paradise Vacation Club Ltd. (organizational structure, services, goals, etc.) in the second presents the survey data will be held regarding the customer satisfaction of the office, in the third survey results and thesis concludes with a statement of the conclusions reached in a separate chapter.
advisor
author Δήμα, Αριάννα
Ιμπραχίμη, Ανιέζα
author_facet Δήμα, Αριάννα
Ιμπραχίμη, Ανιέζα
author_sort Δήμα, Αριάννα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1325
institution University of West Attica Campus II
keyword Τουρισμός
Τουριστικά γραφεία
Ικανοποίηση πελατών
Παρεχόμενες υπηρεσίες
Τουριστική βιομηχανία
language Greek
physical 144 σελ.
publishDate 2013
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-13252018-12-14T10:46:01Z Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club Δήμα, Αριάννα Ιμπραχίμη, Ανιέζα Μοίρα, Πολυξένη Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση Τουρισμός Τουριστικά γραφεία Ικανοποίηση πελατών Παρεχόμενες υπηρεσίες Τουριστική βιομηχανία Το τουριστικό προϊόν είναι από την φύση του ένα σύνθετο προϊόν στην παραγωγή και προσφορά του οποίου εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους κλάδοι της οικονομίας. Στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος συμβάλλουν οι φυσικοί πόροι, οι ανθρώπινοι πόροι, τα μέσα επικοινωνίας και μεταφορών, τα ξενοδοχεία και κάθε είδους καταλύματα, τα εστιατόρια, τα γραφεία πληροφόρησης του κοινού, τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, οι ξεναγοί, οι διερμηνείς, τα κρουαζιερόπλοια, οι εταιρείες ενοικίασης σκαφών, κ.ά. Όλα τα παραπάνω στοιχεία καλούνται να διαχειριστούν και να οργανώσουν του τουριστικά γραφεία αποτελώντας το συνδετικό κρίκο της αλυσίδας διάθεσης του τουριστικού προϊόντος. Στην παρούσα εργασία, ο βασικός σκοπός είναι να παρουσιαστεί η οργάνωση και η διοίκηση του τουριστικού γραφείου καθώς και η ικανοποίηση των πελατών - ταξιδιωτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού η εργασία χωρίζεται σε τρία (3) μέρη: στο πρώτο μέρος αναλύεται η οργάνωση και η διοίκηση των τουριστικών γραφείων, στο δεύτερο η ικανοποίηση των πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και στο τρίτο εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης του τουριστικού γραφείου Paradise Vacation Club. Ειδικότερα, στο πρώτο μέρος περιλαμβάνονται πέντε (5) επιμέρους κεφάλαια στα οποία κατά σειρά αναλύονται οι έννοια και οι υπηρεσίες των τουριστικών γραφείων, ο βασικός τρόπος οργάνωσής τους και η διάκρισή τους σε τμήματα αλλά και στοιχεία που αφορούν τους Tour Operator όπως τα τουριστικά πακέτα που προσφέρουν, η κοστολόγησή τους κλπ. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας , που περιλαμβάνει ένα βασικό κεφάλαιο, παρουσιάζεται η ικανοποίηση των πελατών, οι επιδράσεις που ασκεί αλλά και ο τρόπος διαχείρισης των πελατών σε κάθε περίπτωση. Η εργασία ολοκληρώνεται στο τρίτο μέρος το οποίο χωρίζεται σε τέσσερα (4) κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται βασικά στοιχεία της εταιρείας Paradise Vacation Club Ε.Π.Ε. (οργανόγραμμα, υπηρεσίες, στόχοι κλπ), στο δεύτερο παρουσιάζονται τα στοιχεία της έρευνας που θα πραγματοποιηθεί αναφορικά με την ικανοποίηση των πελατών του γραφείου, στο τρίτο τα αποτελέσματα της έρευνας ενώ η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων που εξήχθησαν σε ξεχωριστό κεφάλαιο. The tourist product is by nature a complex product in the production and supply of which involved numerous different sectors of the economy. In shaping the tourism product contribute natural resources, human resources, communication and transport, hotels and any kind of accommodation, restaurants, offices public information, the car rental agencies, tour guides, interpreters, cruise ships, companies hire boats, etc. All these elements have to manage and organize the travel agencies forming a link in the supply chain of the tourism product. In this thesis, the main purpose is to present the organization and administration of the tourist office and customer satisfaction - traveler services provided. To achieve this objective, the thesis is divided into three (3) parts: the first part analyzes the organization and administration of the tourist office, the second customer satisfaction with the services provided and the third examines the case study of the tourism office Paradise Vacation Club. In particular, the first part includes five (5) individual chapters in order analyzed the concepts and services of the tourist office, the main way their organization and to distinguish them into sections and data relating to the Tour Operator such as tourist packages offer, the price, etc. In the second part, this includes a chapter, customer satisfaction, the effects that appear and also the way customer management in each case. Thesis completed in the third part, which is divided into four (4) chapters. The first chapter presents basic company information Paradise Vacation Club Ltd. (organizational structure, services, goals, etc.) in the second presents the survey data will be held regarding the customer satisfaction of the office, in the third survey results and thesis concludes with a statement of the conclusions reached in a separate chapter. 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1325 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 144 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1325/9/tef_00053.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
Δήμα, Αριάννα
Ιμπραχίμη, Ανιέζα
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
title Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
title_full Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
title_fullStr Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
title_full_unstemmed Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
title_short Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
title_sort οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. μελέτη περίπτωσης γραφείου paradise vacation club
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1325