Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Βουγιουκλάκη, Μαρία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1321
_version_ 1780524077597851648
abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ. Αποτελεί το τελευταίο στάδιο για τη λήψη του πτυχίου και ως αντικείμενό της έχει το viral marketing στην Ελλάδα. Σκοπός της πτυχιακής είναι να μελετηθεί το viral marketing και να διερευνηθεί η εξάπλωσή του στον Ελλαδικό χώρο. Ειδικότεροι στόχοι της πτυχιακής εργασίας είναι:  Να οριοθετηθεί ο ορισμός και το πώς ξεκίνησε το viral marketing.  Να μελετηθούν τα είδη και οι μορφές του.  Να διερευνηθεί η στρατηγική που ακολουθείται στο viral marketing και να μελετηθούν οι πιο επιτυχημένες viral καμπάνιες στον ελλαδικό χώρο αλλά και στο εξωτερικό. Για να επιτευχθούν ο παραπάνω σκοπός και οι ειδικότεροι οι στόχοι, η εργασία χωρίστηκε σε ορισμένα μέρη. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τις βασικότερες έννοιες που σχετίζονται άμεσα με το θέμα της εργασίας. Αναφέρονται γενικά οι έννοιες του μάρκετινγκ, του Διαδικτύου, του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της μεθόδου «Προφορική επικοινωνία» (word of mouth), οι οποίες βοηθούν τον αναγνώστη στην κατανόηση του κεντρικού θέματος και την περαιτέρω παρακολούθηση στα επόμενα κεφάλαια. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός και μια σύντομη ιστορική αναδρομή. Επίσης καθορίζεται ο στόχος του viral marketing και διερευνούνται οι μορφές και τα είδη του. Τέλος παρατίθενται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αυτό παρουσιάζει. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η στρατηγική του viral marketing και πιο συγκεκριμένα διερευνώνται τα εργαλεία και οι τεχνικές που απαιτούνται για αν είναι αυτό επιτυχημένο. Επίσης μελετώνται οι προδιαγραφές της επιτυχίας του και δίνονται τα βασικά στοιχεία και οι βασικές αρχές στης στρατηγικής μιας viral εκστρατείας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται το viral marketing mix ενώ στα επόμενα δύο κεφάλαια (5ο ,6ο) μελετώνται οι viral καμπάνιες που έγιναν επιτυχία στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Τέλος, περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για το viral marketing στην Ελλάδα.
advisor
author Βουγιουκλάκη, Μαρία
author_facet Βουγιουκλάκη, Μαρία
author_sort Βουγιουκλάκη, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1321
institution University of West Attica Campus II
keyword Viral marketing
Μάρκετινγκ
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
language Greek
physical 70 σελ.
publishDate 2014
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-13212018-12-14T10:43:13Z Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα Βουγιουκλάκη, Μαρία Γιαννακόπουλος, Διονύσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Viral marketing Μάρκετινγκ Διαδικτυακό μάρκετινγκ Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ. Αποτελεί το τελευταίο στάδιο για τη λήψη του πτυχίου και ως αντικείμενό της έχει το viral marketing στην Ελλάδα. Σκοπός της πτυχιακής είναι να μελετηθεί το viral marketing και να διερευνηθεί η εξάπλωσή του στον Ελλαδικό χώρο. Ειδικότεροι στόχοι της πτυχιακής εργασίας είναι:  Να οριοθετηθεί ο ορισμός και το πώς ξεκίνησε το viral marketing.  Να μελετηθούν τα είδη και οι μορφές του.  Να διερευνηθεί η στρατηγική που ακολουθείται στο viral marketing και να μελετηθούν οι πιο επιτυχημένες viral καμπάνιες στον ελλαδικό χώρο αλλά και στο εξωτερικό. Για να επιτευχθούν ο παραπάνω σκοπός και οι ειδικότεροι οι στόχοι, η εργασία χωρίστηκε σε ορισμένα μέρη. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τις βασικότερες έννοιες που σχετίζονται άμεσα με το θέμα της εργασίας. Αναφέρονται γενικά οι έννοιες του μάρκετινγκ, του Διαδικτύου, του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της μεθόδου «Προφορική επικοινωνία» (word of mouth), οι οποίες βοηθούν τον αναγνώστη στην κατανόηση του κεντρικού θέματος και την περαιτέρω παρακολούθηση στα επόμενα κεφάλαια. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός και μια σύντομη ιστορική αναδρομή. Επίσης καθορίζεται ο στόχος του viral marketing και διερευνούνται οι μορφές και τα είδη του. Τέλος παρατίθενται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αυτό παρουσιάζει. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η στρατηγική του viral marketing και πιο συγκεκριμένα διερευνώνται τα εργαλεία και οι τεχνικές που απαιτούνται για αν είναι αυτό επιτυχημένο. Επίσης μελετώνται οι προδιαγραφές της επιτυχίας του και δίνονται τα βασικά στοιχεία και οι βασικές αρχές στης στρατηγικής μιας viral εκστρατείας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται το viral marketing mix ενώ στα επόμενα δύο κεφάλαια (5ο ,6ο) μελετώνται οι viral καμπάνιες που έγιναν επιτυχία στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Τέλος, περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για το viral marketing στην Ελλάδα. 2014 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1321 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 70 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1321/14/de_00150.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1321/16/de_00150-parousiasi.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Βουγιουκλάκη, Μαρία
Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα
title Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα
title_full Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα
title_fullStr Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα
title_full_unstemmed Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα
title_short Κοινωνική δικτύωση με Viral marketing στην Ελλάδα
title_sort κοινωνική δικτύωση με viral marketing στην ελλάδα
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1321