Συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κατσίβας, Γεώργιος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1185
_version_ 1780524326637797376
abstract Στη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετώνται τα βασικότερα συστήματα αυτομάτου ελέγχου που εντοπίζονται στα σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητα. Στο πρώτο κεφάλαιο μελετάται εκτενώς η δομή και η λειτουργία του συστήματος διαχείρισης κινητήρα ενός βενζινοκινητήρα. Δύο από τα κύρια χαρακτηριστικά του επιλεγμένου συστήματος είναι ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος έμμεσος ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών σημείων και την ηλεκτρονική ανάφλεξη χωρίς διανομέα. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται η δομή και η λειτουργία των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας έχουν επιλεχθεί ως συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Ενώ ως σύστημα παθητικής ασφάλειας έχει επιλεχθεί το σύστημα αερόσακου. Στο τρίτο κεφάλαιο μελετάται η δομή και τη λειτουργία των συστημάτων άνεσης του αυτοκινήτου. Από το πλήθος των συστημάτων άνεσης που υπάρχουν στο αυτοκίνητο μελετάται το σύστημα κλιματισμού και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα κλιματισμού έχει επιλεχθεί επειδή τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πλήρως αυτοματοποιημένο, ενώ το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης είναι μια νέα τεχνολογία η οποία έχει εκτοπίσει τα παραδοσιακά υδραυλικά και ηλεκτροϋδραυλικά συστήματα διεύθυνσης λόγο των πλεονεκτημάτων της. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας παρουσιάζονται η λειτουργία δύο πρωτοκόλλων επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται στο αυτοκίνητο σήμερα και η επικρατούσα μέθοδος διάγνωσης βλαβών.
abstracttranslated In this thesis are studied the more basic automotive control systems that are located in modern vehicles. In the first chapter is studied extensively the design and functioning principles of petrol engine management system. Two of the main characteristics of selected systems are the electronically controlled indirect multi – point fuel injection and distributorless ignition. In the second chapter is studied the design and functioning principles of vehicle active and passive safety systems. The antilock braking system, traction control system and electronic stability program have been selected as active safety systems. While as passive safety system has been selected the airbag system. In the third chapter is studied the design and functioning principles of vehicle comfort systems. From the large number of comfort systems that exists in the vehicles are studied the air condition system and electric power steering system. The air condition system has been selected because in recent years this system has been become completely automated, while the state-of-the-art electric power steering system has displaced the traditional hydraulic and electro – hydraulic power steering systems because of its advantages. Finally, in the last chapter of this thesis is presented the function of two communication protocols that are used in today’s vehicles and prevalent method of automotive fault diagnosis.
advisor

author Κατσίβας, Γεώργιος
author_facet Κατσίβας, Γεώργιος
author_sort Κατσίβας, Γεώργιος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Αυτοματισμού
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1185
institution University of West Attica Campus II
keyword Συστήματα ελέγχου
Αυτοκίνητα
Συστήματα διαχείρισης κινητήρα
Αισθητήρες
Ενεργοποιητές
Σύστημα ενεργητικής ασφάλειας
Σὐστημα παθητικής ασφάλειας
Σύστημα άνεσης αυτοκινήτου
Πρωτόκολλα επικοινωνίας
Διάγνωση βλαβών
language Greek
physical 131 σελ.
publishDate 2013
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-11852018-12-14T11:43:36Z Συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων Κατσίβας, Γεώργιος Νικολάου, Γρηγόριος Αλαφοδήμος, Κωνσταντίνος Τμήμα Αυτοματισμού TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα TPSH::Τεχνολογία::Αυτόματος Έλεγχος Συστήματα ελέγχου Αυτοκίνητα Συστήματα διαχείρισης κινητήρα Αισθητήρες Ενεργοποιητές Σύστημα ενεργητικής ασφάλειας Σὐστημα παθητικής ασφάλειας Σύστημα άνεσης αυτοκινήτου Πρωτόκολλα επικοινωνίας Διάγνωση βλαβών Στη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετώνται τα βασικότερα συστήματα αυτομάτου ελέγχου που εντοπίζονται στα σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητα. Στο πρώτο κεφάλαιο μελετάται εκτενώς η δομή και η λειτουργία του συστήματος διαχείρισης κινητήρα ενός βενζινοκινητήρα. Δύο από τα κύρια χαρακτηριστικά του επιλεγμένου συστήματος είναι ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος έμμεσος ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών σημείων και την ηλεκτρονική ανάφλεξη χωρίς διανομέα. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται η δομή και η λειτουργία των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας έχουν επιλεχθεί ως συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Ενώ ως σύστημα παθητικής ασφάλειας έχει επιλεχθεί το σύστημα αερόσακου. Στο τρίτο κεφάλαιο μελετάται η δομή και τη λειτουργία των συστημάτων άνεσης του αυτοκινήτου. Από το πλήθος των συστημάτων άνεσης που υπάρχουν στο αυτοκίνητο μελετάται το σύστημα κλιματισμού και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα κλιματισμού έχει επιλεχθεί επειδή τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πλήρως αυτοματοποιημένο, ενώ το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης είναι μια νέα τεχνολογία η οποία έχει εκτοπίσει τα παραδοσιακά υδραυλικά και ηλεκτροϋδραυλικά συστήματα διεύθυνσης λόγο των πλεονεκτημάτων της. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας παρουσιάζονται η λειτουργία δύο πρωτοκόλλων επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται στο αυτοκίνητο σήμερα και η επικρατούσα μέθοδος διάγνωσης βλαβών. In this thesis are studied the more basic automotive control systems that are located in modern vehicles. In the first chapter is studied extensively the design and functioning principles of petrol engine management system. Two of the main characteristics of selected systems are the electronically controlled indirect multi – point fuel injection and distributorless ignition. In the second chapter is studied the design and functioning principles of vehicle active and passive safety systems. The antilock braking system, traction control system and electronic stability program have been selected as active safety systems. While as passive safety system has been selected the airbag system. In the third chapter is studied the design and functioning principles of vehicle comfort systems. From the large number of comfort systems that exists in the vehicles are studied the air condition system and electric power steering system. The air condition system has been selected because in recent years this system has been become completely automated, while the state-of-the-art electric power steering system has displaced the traditional hydraulic and electro – hydraulic power steering systems because of its advantages. Finally, in the last chapter of this thesis is presented the function of two communication protocols that are used in today’s vehicles and prevalent method of automotive fault diagnosis. 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1185 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 131 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1185/9/aut_00626.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα
TPSH::Τεχνολογία::Αυτόματος Έλεγχος
Κατσίβας, Γεώργιος
Συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων
title Συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων
title_full Συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων
title_fullStr Συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων
title_full_unstemmed Συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων
title_short Συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων
title_sort συστήματα αυτόματου ελέγχου σύγχρονων αυτοκινήτων
topic TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα
TPSH::Τεχνολογία::Αυτόματος Έλεγχος
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1185