Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τραϊφόρου, Αδαμαντία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: ΤΕΙ Πειραιά 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1025
_version_ 1780524314282426368
abstract Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Κάτι τέτοιο δημιουργέι την ανάγκη για την θέσπιση νέων στόχων. Για να επιτευχθούν οι στόχοι μιας επιχείρησης απαιτείται ένας καθημερινός αγώνας ως προς την προσέλκυση νέου αριθμού πελατών και στην συνέχεια στην ανάπτυξη αυτού. Η ανάπτυξη του πελατολογείου επιτυγχάνεται μέσω ολοκληρωμένων συστημάτων και διαδικασιών επικοινωνίας τόσο πριν όσο και μετά την πώληση. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, εξετάζονται αναλυτικά τα εργαλεία αξιοποίησης του διαδικτύου στις επιχειρήσεις σε συνδυασμό με τα μέσα διαφήμισης. Σε ότι αφορά την έρευνα που πραγματοποιείται αναλύονται κάποιες έννοιες όπως είναι η οργανωμένη διαφήμιση και προβολή (organized advertisement and promotion), οι αρχές και τα εργαλεία σχεδιασμού και υλοποίησης δημιουργικής στρατηγικής (creative marketing strategy) και τα media plans. Οι έννοιες αυτές αποτελούν πολύ σημαντικούς παράγοντες για την υλοποίηση σχεδίων και ενεργειών imc. Εκτός αυτών, αναλύονται οι επιπτώσεις στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο κατά τη διαδικασία προσέλκυσης υποψήφιων πελατών, όσο και μετά. Τέλος, με τη χρήση ερωτηματολογίου, επιχειρείται η απεικόνιση της κοινής γνώμης για τον αντίκτυπο που ασκούν τα ολοκληρωμένα σχέδια επικοινωνίας και διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά.
advisor
author Τραϊφόρου, Αδαμαντία
author_facet Τραϊφόρου, Αδαμαντία
author_sort Τραϊφόρου, Αδαμαντία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-1025
institution University of West Attica Campus II
keyword Μάρκετινγκ
Mont Blanc
IMC
Μοντέλα επικοινωνίας
Feedback
Δημόσιες σχέσεις
Χορηγίες
Επικοινωνιακή στρατηγική
language Greek
physical 91 σελ.
publishDate 2013
publisher ΤΕΙ Πειραιά
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-10252018-12-14T10:45:21Z Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή Τραϊφόρου, Αδαμαντία Κονιόρδος, Μιχαήλ Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Mont Blanc IMC Μοντέλα επικοινωνίας Feedback Δημόσιες σχέσεις Χορηγίες Επικοινωνιακή στρατηγική Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Κάτι τέτοιο δημιουργέι την ανάγκη για την θέσπιση νέων στόχων. Για να επιτευχθούν οι στόχοι μιας επιχείρησης απαιτείται ένας καθημερινός αγώνας ως προς την προσέλκυση νέου αριθμού πελατών και στην συνέχεια στην ανάπτυξη αυτού. Η ανάπτυξη του πελατολογείου επιτυγχάνεται μέσω ολοκληρωμένων συστημάτων και διαδικασιών επικοινωνίας τόσο πριν όσο και μετά την πώληση. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, εξετάζονται αναλυτικά τα εργαλεία αξιοποίησης του διαδικτύου στις επιχειρήσεις σε συνδυασμό με τα μέσα διαφήμισης. Σε ότι αφορά την έρευνα που πραγματοποιείται αναλύονται κάποιες έννοιες όπως είναι η οργανωμένη διαφήμιση και προβολή (organized advertisement and promotion), οι αρχές και τα εργαλεία σχεδιασμού και υλοποίησης δημιουργικής στρατηγικής (creative marketing strategy) και τα media plans. Οι έννοιες αυτές αποτελούν πολύ σημαντικούς παράγοντες για την υλοποίηση σχεδίων και ενεργειών imc. Εκτός αυτών, αναλύονται οι επιπτώσεις στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο κατά τη διαδικασία προσέλκυσης υποψήφιων πελατών, όσο και μετά. Τέλος, με τη χρήση ερωτηματολογίου, επιχειρείται η απεικόνιση της κοινής γνώμης για τον αντίκτυπο που ασκούν τα ολοκληρωμένα σχέδια επικοινωνίας και διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά. 2013 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1025 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα ΤΕΙ Πειραιά 91 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1025/14/tef_00052_.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/1025/16/tef_00052_parousiasi.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Τραϊφόρου, Αδαμαντία
Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
title Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
title_full Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
title_fullStr Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
title_full_unstemmed Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
title_short Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
title_sort οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1025