Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Τραϊφόρου, Α. (2013). Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Τραϊφόρου, Αδαμαντία. Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά, 2013.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Τραϊφόρου, Αδαμαντία. Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά, 2013.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.