Τραϊφόρου, Α. (2013). Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Τραϊφόρου, Αδαμαντία. Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά, 2013.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Τραϊφόρου, Αδαμαντία. Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά, 2013.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.