Τραϊφόρου, Α. (2013). Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά.
Chicago Style (17th ed.) CitationΤραϊφόρου, Αδαμαντία. Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά, 2013.
MLA (8th ed.) CitationΤραϊφόρου, Αδαμαντία. Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. ΤΕΙ Πειραιά, 2013.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.