Περιβάλλον και κοινωνία : μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη /
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Καλειδοσκόπιο,
2004.
|
Θέματα: |
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 u 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 2076 | ||
003 | GR-PADA | ||
005 | 20231018121948.0 | ||
008 | 130912s2004 gr g b u gre d | ||
020 | |a 9607846400 | ||
040 | |a GrATPDL |d ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ |c ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ363 | ||
041 | 0 | |a gre | |
082 | |a 363.70071 | ||
100 | 1 | |a Τσαμπούκου - Σκαναβή, Κωνσταντίνα. |9 1206 |e Συγγραφέας | |
245 | 1 | 0 | |a Περιβάλλον και κοινωνία : |b μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / |c Κωνσταντίνα Τσαμπούκου-Σκαναβή. |
260 | |a Αθήνα : |b Καλειδοσκόπιο, |c 2004. | ||
300 | |a 246 σ. ; |c 26 εκ. | ||
504 | |a Βιβλιογραφία: σ. 230-246. | ||
505 | 1 | |a Μέρος Πρώτο: Περιβάλλον 1. Περιβαλλοντικά κείμενα -- 2. Η έννοια του περιβάλλοντος -- 3. Ιστορική αναδρομή της περιβαλλοντικής υποβάθμισης -- 4. Περιβαλλοντικά ατυχήματα - 5. Περιβαλλοντικό-οικολογικό κίνημα -- 6. Πρόδομα περιβαλλοντικά κινήματα -- 7. Σύγχρονο περιβαλλοντικό κίνημα -- 8. Η εξέλιξη του σύγχρονου περιβαλλοντικού κινήματος -- 9. Περιβαλλοντική δικαιοσύνη -- 10. Το σύγχρονο περιβαλλοντικό κίνημα και η σχέση του με άλλα κινήματα -- 11. Το περιβαλλοντικό κίνημα στην Ελλάδα -- Μέρος Δεύτερο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 1. Πρόδρομες εκπαιδευτικές κινήσεις για το περιβάλλον -- 2. Γένεση και εξέλιξη της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 3. Σύνοδος κορυφής για τη βιώσιμη ανάπτυξη (Γιοχάνεσμπουργκ, 2002) -- 4. Ορισμός της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 5. Η μυθολογία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 6. Η ένταξη του περιβάλλοντος στην εκπαίδευση -- 7. Τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση -- 8. Μορφές της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 9. Ο ρόλος του περιβαλλοντικού εκπαιδευτή -- 10. Ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην τυπική εκπαίδευση -- 11. Βασικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις -- 12. Η παιδαγωγική πλευρά της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 13. Παιδαγωγική θεώρηση -- 14. ΄Ενα πρόγραμμα σπουδών για την περιβαλλοντική εκπαίδευση -- 15. Μέθοδοι περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 16. Η εκπαίδευση έξω απο το σχολείο -- 17. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στην Ελλάδα -- 18. Κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 19. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση εκτός Ελλάδας -- 20. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη -- 21. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και προστατευόμενες περιοχές -- 22. Προστατευόμενες περιοχές και Κέντρα Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα. | |
650 | 0 | |a Περιβαλλοντική εκπαίδευση. |9 1209 | |
650 | 0 | |a Περιβαλλοντική πολιτική. |9 1213 | |
650 | 0 | |a Environmental education. |9 1210 | |
650 | 0 | |a Environmental policy. |9 1214 | |
942 | |2 ddc |c BK |h 363.70071 ΤΣΑ |6 363_700710000000000_ΤΣΑ | ||
952 | |0 0 |1 1 |2 ddc |4 0 |6 363_700710000000000_ΤΣΑ |7 0 |9 2959 |a MAIN |b MAIN |d 2020-01-10 |o 363.70071 ΤΣΑ |p 00002685 |r 2020-01-10 |t 3 |w 2020-01-10 |y BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |7 1 |9 6054 |a MAIN |b MAIN |d 2021-04-06 |o 363.70071 ΤΣΑ |p 00006132 |r 2021-04-06 |t 1 |w 2021-04-06 |y BK |z ΕΥΔΟΞΟΣ | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 363_700710000000000_ΤΣΑ |7 0 |9 6134 |a MAIN |b MAIN |d 2021-09-06 |o 363.70071 ΤΣΑ |p 00006218 |r 2021-09-06 |t 2 |w 2021-09-06 |y BK |z ΕΥΔΟΞΟΣ | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 363_700710000000000_ΤΣΑ |7 0 |9 6361 |a MAIN |b MAIN |d 2022-09-26 |l 0 |o 363.70071 ΤΣΑ |p 00006504 |r 2022-09-26 |t 6 |w 2022-09-26 |y BK |z ΕΥΔΟΞΟΣ | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 363_700710000000000_ΤΣΑ |7 0 |9 6362 |a MAIN |b MAIN |d 2022-09-26 |l 0 |o 363.70071 ΤΣΑ |p 00006503 |r 2022-09-26 |t 5 |w 2022-09-26 |y BK |z ΕΥΔΟΞΟΣ | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 363_700710000000000_ΤΣΑ |7 0 |9 6363 |a MAIN |b MAIN |d 2022-09-26 |l 0 |o 363.70071 ΤΣΑ |p 00006502 |r 2022-09-26 |t 4 |w 2022-09-26 |y BK | ||
999 | |c 2545 |d 2545 |
Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης
_version_ | 1784614217722101761 |
---|---|
author | Τσαμπούκου - Σκαναβή, Κωνσταντίνα |
author_facet | Τσαμπούκου - Σκαναβή, Κωνσταντίνα |
author_role | Συγγραφέας |
author_sort | Τσαμπούκου - Σκαναβή, Κωνσταντίνα |
author_variant | - σ κ τ -σκ -σκτ |
building | Campus Library III |
collection | LIB3 Catalog |
contents | Μέρος Πρώτο: Περιβάλλον 1. Περιβαλλοντικά κείμενα -- 2. Η έννοια του περιβάλλοντος -- 3. Ιστορική αναδρομή της περιβαλλοντικής υποβάθμισης -- 4. Περιβαλλοντικά ατυχήματα - 5. Περιβαλλοντικό-οικολογικό κίνημα -- 6. Πρόδομα περιβαλλοντικά κινήματα -- 7. Σύγχρονο περιβαλλοντικό κίνημα -- 8. Η εξέλιξη του σύγχρονου περιβαλλοντικού κινήματος -- 9. Περιβαλλοντική δικαιοσύνη -- 10. Το σύγχρονο περιβαλλοντικό κίνημα και η σχέση του με άλλα κινήματα -- 11. Το περιβαλλοντικό κίνημα στην Ελλάδα -- Μέρος Δεύτερο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 1. Πρόδρομες εκπαιδευτικές κινήσεις για το περιβάλλον -- 2. Γένεση και εξέλιξη της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 3. Σύνοδος κορυφής για τη βιώσιμη ανάπτυξη (Γιοχάνεσμπουργκ, 2002) -- 4. Ορισμός της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 5. Η μυθολογία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 6. Η ένταξη του περιβάλλοντος στην εκπαίδευση -- 7. Τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση -- 8. Μορφές της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 9. Ο ρόλος του περιβαλλοντικού εκπαιδευτή -- 10. Ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην τυπική εκπαίδευση -- 11. Βασικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις -- 12. Η παιδαγωγική πλευρά της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 13. Παιδαγωγική θεώρηση -- 14. ΄Ενα πρόγραμμα σπουδών για την περιβαλλοντική εκπαίδευση -- 15. Μέθοδοι περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 16. Η εκπαίδευση έξω απο το σχολείο -- 17. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στην Ελλάδα -- 18. Κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 19. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση εκτός Ελλάδας -- 20. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη -- 21. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και προστατευόμενες περιοχές -- 22. Προστατευόμενες περιοχές και Κέντρα Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα. |
dewey-full | 363.70071 |
dewey-hundreds | 300 - Social sciences |
dewey-ones | 363 - Other social problems and services |
dewey-raw | 363.70071 |
dewey-search | 363.70071 |
dewey-sort | 3363.70071 |
dewey-tens | 360 - Social problems and services; associations |
format | Book |
fullrecord | {"leader":"05090nam a2200337 u 4500","fields":[{"001":"2076"},{"003":"GR-PADA"},{"005":"20231018121948.0"},{"008":"130912s2004 gr g b u gre d"},{"020":{"subfields":[{"a":"9607846400"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"040":{"subfields":[{"a":"GrATPDL"},{"d":"\u0395\u0398\u039d\u0399\u039a\u0397 \u03a3\u03a7\u039f\u039b\u0397 \u0394\u0397\u039c\u039f\u03a3\u0399\u0391\u03a3 \u03a5\u0393\u0395\u0399\u0391\u03a3-\u039a\u0395\u039d\u03a4\u03a1\u0399\u039a\u0397 \u0392\u0399\u0392\u039b\u0399\u039f\u0398\u0397\u039a\u0397"},{"c":"\u0391\u039d\u0395\u03a0\u0399\u03a3\u03a4\u0397\u039c\u0399\u039f\u03a5\u03a0\u039f\u039b\u0397 \u0391\u0398\u0397\u039d\u03a9\u039d363"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"041":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"082":{"subfields":[{"a":"363.70071"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03c3\u03b1\u03bc\u03c0\u03bf\u03cd\u03ba\u03bf\u03c5 - \u03a3\u03ba\u03b1\u03bd\u03b1\u03b2\u03ae, \u039a\u03c9\u03bd\u03c3\u03c4\u03b1\u03bd\u03c4\u03af\u03bd\u03b1."},{"9":"1206"},{"e":"\u03a3\u03c5\u03b3\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03ad\u03b1\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"245":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd \u03ba\u03b1\u03b9 \u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03af\u03b1 : "},{"b":"\u03bc\u03b9\u03b1 \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b7 \u03c3\u03b5 \u03b1\u03b4\u03b9\u03ac\u03ba\u03bf\u03c0\u03b7 \u03b5\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7 /"},{"c":"\u039a\u03c9\u03bd\u03c3\u03c4\u03b1\u03bd\u03c4\u03af\u03bd\u03b1 \u03a4\u03c3\u03b1\u03bc\u03c0\u03bf\u03cd\u03ba\u03bf\u03c5-\u03a3\u03ba\u03b1\u03bd\u03b1\u03b2\u03ae. "}],"ind1":"1","ind2":"0"}},{"260":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1 :"},{"b":"\u039a\u03b1\u03bb\u03b5\u03b9\u03b4\u03bf\u03c3\u03ba\u03cc\u03c0\u03b9\u03bf,"},{"c":"2004."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"246 \u03c3. ;"},{"c":"26 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"504":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1: \u03c3. 230-246."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"505":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ad\u03c1\u03bf\u03c2 \u03a0\u03c1\u03ce\u03c4\u03bf: \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd 1. \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ac \u03ba\u03b5\u03af\u03bc\u03b5\u03bd\u03b1 -- 2. \u0397 \u03ad\u03bd\u03bd\u03bf\u03b9\u03b1 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03bf\u03c2 -- 3. \u0399\u03c3\u03c4\u03bf\u03c1\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bd\u03b1\u03b4\u03c1\u03bf\u03bc\u03ae \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03c5\u03c0\u03bf\u03b2\u03ac\u03b8\u03bc\u03b9\u03c3\u03b7\u03c2 -- 4. \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ac \u03b1\u03c4\u03c5\u03c7\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 - 5. \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc-\u03bf\u03b9\u03ba\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03cc \u03ba\u03af\u03bd\u03b7\u03bc\u03b1 -- 6. \u03a0\u03c1\u03cc\u03b4\u03bf\u03bc\u03b1 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ac \u03ba\u03b9\u03bd\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 -- 7. \u03a3\u03cd\u03b3\u03c7\u03c1\u03bf\u03bd\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc \u03ba\u03af\u03bd\u03b7\u03bc\u03b1 -- 8. \u0397 \u03b5\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c3\u03cd\u03b3\u03c7\u03c1\u03bf\u03bd\u03bf\u03c5 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03bf\u03cd \u03ba\u03b9\u03bd\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03bf\u03c2 -- 9. \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b4\u03b9\u03ba\u03b1\u03b9\u03bf\u03c3\u03cd\u03bd\u03b7 -- 10. \u03a4\u03bf \u03c3\u03cd\u03b3\u03c7\u03c1\u03bf\u03bd\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc \u03ba\u03af\u03bd\u03b7\u03bc\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b7 \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03bc\u03b5 \u03ac\u03bb\u03bb\u03b1 \u03ba\u03b9\u03bd\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 -- 11. \u03a4\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc \u03ba\u03af\u03bd\u03b7\u03bc\u03b1 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1 -- \u039c\u03ad\u03c1\u03bf\u03c2 \u0394\u03b5\u03cd\u03c4\u03b5\u03c1\u03bf: \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7, 1. \u03a0\u03c1\u03cc\u03b4\u03c1\u03bf\u03bc\u03b5\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03ba\u03b9\u03bd\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd -- 2. \u0393\u03ad\u03bd\u03b5\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2 -- 3. \u03a3\u03cd\u03bd\u03bf\u03b4\u03bf\u03c2 \u03ba\u03bf\u03c1\u03c5\u03c6\u03ae\u03c2 \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b7 \u03b2\u03b9\u03ce\u03c3\u03b9\u03bc\u03b7 \u03b1\u03bd\u03ac\u03c0\u03c4\u03c5\u03be\u03b7 (\u0393\u03b9\u03bf\u03c7\u03ac\u03bd\u03b5\u03c3\u03bc\u03c0\u03bf\u03c5\u03c1\u03b3\u03ba, 2002) -- 4. \u039f\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2 -- 5. \u0397 \u03bc\u03c5\u03b8\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b1 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2 -- 6. \u0397 \u03ad\u03bd\u03c4\u03b1\u03be\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03bf\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 -- 7. \u03a4\u03c5\u03c0\u03b9\u03ba\u03ae, \u03bc\u03b7 \u03c4\u03c5\u03c0\u03b9\u03ba\u03ae \u03ba\u03b1\u03b9 \u03ac\u03c4\u03c5\u03c0\u03b7 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 -- 8. \u039c\u03bf\u03c1\u03c6\u03ad\u03c2 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2 -- 9. \u039f \u03c1\u03cc\u03bb\u03bf\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03bf\u03cd \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03ae -- 10. \u0395\u03bd\u03c3\u03c9\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03c4\u03c5\u03c0\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 -- 11. \u0392\u03b1\u03c3\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03bc\u03b5\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03b5\u03b3\u03b3\u03af\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 -- 12. \u0397 \u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b1\u03b3\u03c9\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03c0\u03bb\u03b5\u03c5\u03c1\u03ac \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2 -- 13. \u03a0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b1\u03b3\u03c9\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03b8\u03b5\u03ce\u03c1\u03b7\u03c3\u03b7 -- 14. \u0384\u0395\u03bd\u03b1 \u03c0\u03c1\u03cc\u03b3\u03c1\u03b1\u03bc\u03bc\u03b1 \u03c3\u03c0\u03bf\u03c5\u03b4\u03ce\u03bd \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b7\u03bd \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 -- 15. \u039c\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03b9 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2 -- 16. \u0397 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 \u03ad\u03be\u03c9 \u03b1\u03c0\u03bf \u03c4\u03bf \u03c3\u03c7\u03bf\u03bb\u03b5\u03af\u03bf -- 17. \u0397 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1 -- 18. \u039a\u03ad\u03bd\u03c4\u03c1\u03b1 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2 -- 19. \u0397 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 \u03b5\u03ba\u03c4\u03cc\u03c2 \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1\u03c2 -- 20. \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b2\u03b9\u03ce\u03c3\u03b9\u03bc\u03b7 \u03b1\u03bd\u03ac\u03c0\u03c4\u03c5\u03be\u03b7 -- 21. \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03c4\u03b1\u03c4\u03b5\u03c5\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03b5\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03bf\u03c7\u03ad\u03c2 -- 22. \u03a0\u03c1\u03bf\u03c3\u03c4\u03b1\u03c4\u03b5\u03c5\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03b5\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03bf\u03c7\u03ad\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039a\u03ad\u03bd\u03c4\u03c1\u03b1 \u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u0395\u03bd\u03b7\u03bc\u03ad\u03c1\u03c9\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1."}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"650":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7."},{"9":"1209"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"650":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c0\u03bf\u03bb\u03b9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae."},{"9":"1213"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"650":{"subfields":[{"a":"Environmental education."},{"9":"1210"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"650":{"subfields":[{"a":"Environmental policy."},{"9":"1214"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"942":{"subfields":[{"2":"ddc"},{"c":"BK"},{"h":"363.70071 \u03a4\u03a3\u0391"},{"6":"363_700710000000000_\u03a4\u03a3\u0391"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"952":{"subfields":[{"0":"0"},{"1":"1"},{"2":"ddc"},{"4":"0"},{"6":"363_700710000000000_\u03a4\u03a3\u0391"},{"7":"0"},{"9":"2959"},{"a":"MAIN"},{"b":"MAIN"},{"d":"2020-01-10"},{"o":"363.70071 \u03a4\u03a3\u0391"},{"p":"00002685"},{"r":"2020-01-10"},{"t":"3"},{"w":"2020-01-10"},{"y":"BK"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"952":{"subfields":[{"0":"0"},{"1":"0"},{"2":"ddc"},{"4":"0"},{"7":"1"},{"9":"6054"},{"a":"MAIN"},{"b":"MAIN"},{"d":"2021-04-06"},{"o":"363.70071 \u03a4\u03a3\u0391"},{"p":"00006132"},{"r":"2021-04-06"},{"t":"1"},{"w":"2021-04-06"},{"y":"BK"},{"z":"\u0395\u03a5\u0394\u039f\u039e\u039f\u03a3"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"952":{"subfields":[{"0":"0"},{"1":"0"},{"2":"ddc"},{"4":"0"},{"6":"363_700710000000000_\u03a4\u03a3\u0391"},{"7":"0"},{"9":"6134"},{"a":"MAIN"},{"b":"MAIN"},{"d":"2021-09-06"},{"o":"363.70071 \u03a4\u03a3\u0391"},{"p":"00006218"},{"r":"2021-09-06"},{"t":"2"},{"w":"2021-09-06"},{"y":"BK"},{"z":"\u0395\u03a5\u0394\u039f\u039e\u039f\u03a3"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"952":{"subfields":[{"0":"0"},{"1":"0"},{"2":"ddc"},{"4":"0"},{"6":"363_700710000000000_\u03a4\u03a3\u0391"},{"7":"0"},{"9":"6361"},{"a":"MAIN"},{"b":"MAIN"},{"d":"2022-09-26"},{"l":"0"},{"o":"363.70071 \u03a4\u03a3\u0391"},{"p":"00006504"},{"r":"2022-09-26"},{"t":"6"},{"w":"2022-09-26"},{"y":"BK"},{"z":"\u0395\u03a5\u0394\u039f\u039e\u039f\u03a3"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"952":{"subfields":[{"0":"0"},{"1":"0"},{"2":"ddc"},{"4":"0"},{"6":"363_700710000000000_\u03a4\u03a3\u0391"},{"7":"0"},{"9":"6362"},{"a":"MAIN"},{"b":"MAIN"},{"d":"2022-09-26"},{"l":"0"},{"o":"363.70071 \u03a4\u03a3\u0391"},{"p":"00006503"},{"r":"2022-09-26"},{"t":"5"},{"w":"2022-09-26"},{"y":"BK"},{"z":"\u0395\u03a5\u0394\u039f\u039e\u039f\u03a3"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"952":{"subfields":[{"0":"0"},{"1":"0"},{"2":"ddc"},{"4":"0"},{"6":"363_700710000000000_\u03a4\u03a3\u0391"},{"7":"0"},{"9":"6363"},{"a":"MAIN"},{"b":"MAIN"},{"d":"2022-09-26"},{"l":"0"},{"o":"363.70071 \u03a4\u03a3\u0391"},{"p":"00006502"},{"r":"2022-09-26"},{"t":"4"},{"w":"2022-09-26"},{"y":"BK"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"999":{"subfields":[{"c":"2545"},{"d":"2545"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
|
id | lib3_2545 |
illustrated | Not Illustrated |
institution | University of West Attica |
isbn | 9607846400 |
language | Greek |
physical | 246 σ. ; 26 εκ. |
publishDate | 2004 |
publisher | Καλειδοσκόπιο, |
record_format | marc |
spelling | Τσαμπούκου - Σκαναβή, Κωνσταντίνα. 1206 Συγγραφέας Περιβάλλον και κοινωνία : μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / Κωνσταντίνα Τσαμπούκου-Σκαναβή. Αθήνα : Καλειδοσκόπιο, 2004. 246 σ. ; 26 εκ. Βιβλιογραφία: σ. 230-246. Μέρος Πρώτο: Περιβάλλον 1. Περιβαλλοντικά κείμενα -- 2. Η έννοια του περιβάλλοντος -- 3. Ιστορική αναδρομή της περιβαλλοντικής υποβάθμισης -- 4. Περιβαλλοντικά ατυχήματα - 5. Περιβαλλοντικό-οικολογικό κίνημα -- 6. Πρόδομα περιβαλλοντικά κινήματα -- 7. Σύγχρονο περιβαλλοντικό κίνημα -- 8. Η εξέλιξη του σύγχρονου περιβαλλοντικού κινήματος -- 9. Περιβαλλοντική δικαιοσύνη -- 10. Το σύγχρονο περιβαλλοντικό κίνημα και η σχέση του με άλλα κινήματα -- 11. Το περιβαλλοντικό κίνημα στην Ελλάδα -- Μέρος Δεύτερο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 1. Πρόδρομες εκπαιδευτικές κινήσεις για το περιβάλλον -- 2. Γένεση και εξέλιξη της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 3. Σύνοδος κορυφής για τη βιώσιμη ανάπτυξη (Γιοχάνεσμπουργκ, 2002) -- 4. Ορισμός της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 5. Η μυθολογία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 6. Η ένταξη του περιβάλλοντος στην εκπαίδευση -- 7. Τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση -- 8. Μορφές της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 9. Ο ρόλος του περιβαλλοντικού εκπαιδευτή -- 10. Ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην τυπική εκπαίδευση -- 11. Βασικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις -- 12. Η παιδαγωγική πλευρά της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 13. Παιδαγωγική θεώρηση -- 14. ΄Ενα πρόγραμμα σπουδών για την περιβαλλοντική εκπαίδευση -- 15. Μέθοδοι περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 16. Η εκπαίδευση έξω απο το σχολείο -- 17. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στην Ελλάδα -- 18. Κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 19. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση εκτός Ελλάδας -- 20. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη -- 21. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και προστατευόμενες περιοχές -- 22. Προστατευόμενες περιοχές και Κέντρα Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα. Περιβαλλοντική εκπαίδευση. 1209 Περιβαλλοντική πολιτική. 1213 Environmental education. 1210 Environmental policy. 1214 |
spellingShingle | Τσαμπούκου - Σκαναβή, Κωνσταντίνα Περιβάλλον και κοινωνία : μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / Μέρος Πρώτο: Περιβάλλον 1. Περιβαλλοντικά κείμενα -- 2. Η έννοια του περιβάλλοντος -- 3. Ιστορική αναδρομή της περιβαλλοντικής υποβάθμισης -- 4. Περιβαλλοντικά ατυχήματα - 5. Περιβαλλοντικό-οικολογικό κίνημα -- 6. Πρόδομα περιβαλλοντικά κινήματα -- 7. Σύγχρονο περιβαλλοντικό κίνημα -- 8. Η εξέλιξη του σύγχρονου περιβαλλοντικού κινήματος -- 9. Περιβαλλοντική δικαιοσύνη -- 10. Το σύγχρονο περιβαλλοντικό κίνημα και η σχέση του με άλλα κινήματα -- 11. Το περιβαλλοντικό κίνημα στην Ελλάδα -- Μέρος Δεύτερο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 1. Πρόδρομες εκπαιδευτικές κινήσεις για το περιβάλλον -- 2. Γένεση και εξέλιξη της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 3. Σύνοδος κορυφής για τη βιώσιμη ανάπτυξη (Γιοχάνεσμπουργκ, 2002) -- 4. Ορισμός της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 5. Η μυθολογία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 6. Η ένταξη του περιβάλλοντος στην εκπαίδευση -- 7. Τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση -- 8. Μορφές της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 9. Ο ρόλος του περιβαλλοντικού εκπαιδευτή -- 10. Ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην τυπική εκπαίδευση -- 11. Βασικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις -- 12. Η παιδαγωγική πλευρά της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 13. Παιδαγωγική θεώρηση -- 14. ΄Ενα πρόγραμμα σπουδών για την περιβαλλοντική εκπαίδευση -- 15. Μέθοδοι περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 16. Η εκπαίδευση έξω απο το σχολείο -- 17. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στην Ελλάδα -- 18. Κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης -- 19. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση εκτός Ελλάδας -- 20. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη -- 21. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και προστατευόμενες περιοχές -- 22. Προστατευόμενες περιοχές και Κέντρα Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα. Περιβαλλοντική εκπαίδευση. 1209 Περιβαλλοντική πολιτική. 1213 Environmental education. 1210 Environmental policy. 1214 |
title | Περιβάλλον και κοινωνία : μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / |
title_auth | Περιβάλλον και κοινωνία : μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / |
title_full | Περιβάλλον και κοινωνία : μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / Κωνσταντίνα Τσαμπούκου-Σκαναβή. |
title_fullStr | Περιβάλλον και κοινωνία : μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / Κωνσταντίνα Τσαμπούκου-Σκαναβή. |
title_full_unstemmed | Περιβάλλον και κοινωνία : μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / Κωνσταντίνα Τσαμπούκου-Σκαναβή. |
title_short | Περιβάλλον και κοινωνία : |
title_sort | περιβαλλον και κοινωνια μια σχεση σε αδιακοπη εξελιξη |
title_sub | μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη / |
topic | Περιβαλλοντική εκπαίδευση. 1209 Περιβαλλοντική πολιτική. 1213 Environmental education. 1210 Environmental policy. 1214 |
topic_facet | Περιβαλλοντική εκπαίδευση. Περιβαλλοντική πολιτική. Environmental education. Environmental policy. |
work_keys_str_mv | AT tsampoukouskanabēkōnstantina periballonkaikoinōniamiaschesēseadiakopēexelixē |