Intelligent support systems for marketing decisions
Κύριοι συγγραφείς: | Ματσατσίνης Νικόλαος Φ. (Συγγραφέας), Σίσκος Γιάννης (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Kluwer Academic
|
Σειρά: | aInternational Series in Operations Research & Management Science |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Evaluating the evaluators throught a multi-criteria approach Αξιολογώντας τους αξιολογητές μέσω πολυκριτηριακής προσέγγισης
ανά: Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Decision support systems an organizational perspective
ανά: Keen Peter G. W., κ.ά.
Έκδοση: (1978) -
Η αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση μια πολυκριτηριακή προσέγγιση The evaluation of health systems in the European Union a multicriteria approach
ανά: Γιαννακόπουλος Διονύσης, κ.ά.
Έκδοση: (2009) -
Supporting the management of measurement network with an expert system the NeMO system Υποστήριξη της διαχείρισης δικτύου μετρητών με σύστημα εμπειρογνωμόνων το σύστημα NeMO
ανά: Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ.
Έκδοση: (2005) -
Understanding decision support systems and expert systems
ανά: Mallach Efrem G.
Έκδοση: (1994)