The customer-centred strategy Thinking strategically about your customers
Κύριος συγγραφέας: | Jenkins Mark 1959- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Institute of Management
Pitman |
Σειρά: | Institute of Management/Pitman |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Customer centered growth Five proven strategies for building competitive advantage
ανά: Whiteley Richard C., κ.ά.
Έκδοση: (1996) -
Customers.com how to create a profitable business strategy for the internet and beyond
ανά: Seybold Patricia B., κ.ά.
Έκδοση: (1998) -
Strategy in action strategic thinking, understanding and practice
ανά: Pearson Cordon 1939-
Έκδοση: (1999) -
Διοίκηση στρατηγικών σχέσεων μάρκετινγκ & πωλήσεις για πελάτες στρατηγικής σημασίας
ανά: Γούναρης Σπύρος, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
The strategy game
ανά: Hickman Graig R.
Έκδοση: (1994)