Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Ηγουμενάκης Νίκος Γ. & Ηγουμενάκης Γιώργος Ν. (2004). Τουριστικό μάρκετινγκ: γενικές αρχές. Interbooks.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Ηγουμενάκης Νίκος Γ. και Ηγουμενάκης Γιώργος Ν. Τουριστικό μάρκετινγκ: γενικές αρχές. Interbooks, 2004.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Ηγουμενάκης Νίκος Γ. και Ηγουμενάκης Γιώργος Ν. Τουριστικό μάρκετινγκ: γενικές αρχές. Interbooks, 2004.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.