Ηγουμενάκης Νίκος Γ. & Ηγουμενάκης Γιώργος Ν. (2004). Τουριστικό μάρκετινγκ: γενικές αρχές. Interbooks.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Ηγουμενάκης Νίκος Γ. και Ηγουμενάκης Γιώργος Ν. Τουριστικό μάρκετινγκ: γενικές αρχές. Interbooks, 2004.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Ηγουμενάκης Νίκος Γ. και Ηγουμενάκης Γιώργος Ν. Τουριστικό μάρκετινγκ: γενικές αρχές. Interbooks, 2004.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.